/

2007年8月30日

童年陰影 (二) - 荷蘭豆

荷蘭豆, 又名雪豌豆,英文名稱:Chinese Snow Pea, Snow Pea, Chinese Pea, Mangetout。

由細到大, 我都對荷蘭豆好抗拒。

幾歲大既陰雨,已經立志要推動社會進步,所以非常懶惰,尤其係對做家務呢方面。

唔知點解媽媽好鍾意炒荷蘭豆。一個月總有一兩次,而媽媽都會叫我幫手搣皮。

幫荷蘭豆搣皮係一種極度tedious的工作。從小我已經係一個做大事既人, 對於一D小節我唔多理會。所以經常好"乸西"咁搣豆皮,自不然就會俾阿媽鬧到七彩;再加上荷蘭豆有一種唔知點形容既怪味,所以我好抗拒食。

又要做又要俾人鬧又唔鐘意食,當然會好抗拒啦,唔經唔覺咁就一世囉。

到依家當然已經唔需要搣荷蘭豆皮啦,但我依然係咁唔鍾意食荷蘭豆。每次食飯見到荷蘭豆做配菜,我都會好大方咁請朋友食埋我果份。


附圖係兩粒恐怖既荷蘭豆,睇見都驚...

10 嘉賓題字:

c 說...

我細個好鍾意幫手搣荷蘭豆架喎~
我鍾意食蜜糖豆多d
荷蘭豆扁tek tek既...
我細個鍾意咬開佢,tun左d豆出來先
食左外面果層,再慢慢食d豆
哈哈,好低能~食一條要食好耐的
順便做埋面部運動

程音語 說...

多謝小c賞面光臨。

蜜糖豆同埋日本料理果隻我就鐘意食,係荷蘭豆好抗拒啫。

說...

我支持陰雨
不過依家冇被逼就唔抗拒嚕
不過都唔覺得佢好味

程音語 說...

YEAH! 多謝支持!

Old Cake 說...

I really hate them as well. I think it has one of the funniest taste in the world!

北夫人 說...

我同你一樣都唔鍾意食荷蘭豆!基本上大部分豆類如青豆、蜜糖豆、豆角等都唔鍾意,紅豆冰紅豆沙就更憎,唯一鍾意既係黃豆同毛豆

配菜係豆都話易解決,如果炒飯裏面混有雜豆就煩啦,要逐粒挑佢出黎,好哩hea架

程音語 說...

Yeah! 唔鍾意荷蘭豆暫時四比一領先鍾意荷蘭豆!

c 說...

其實大部分豆類我都唔鍾意食
esp青豆、眉豆同紅腰豆啊
好同意喵喵所講
有雜豆時超煩啊﹗
因為我好鍾意食甘荀和粟米,但好討厭青豆

Carole 說...

原來好多人唔鍾意食荷蘭豆
五比一

程音語 說...

歡迎carole光臨!