/

2007年9月1日

勾梳成

(茶餐廳內)

陰雨:「伙計,唔該一個波蘿油餐吖,餐飲要茶走。」

(伙計A落單,然後將單送到廚房)

廚房伙計B大聲嗌:「喂!波蘿油賣晒喎!」

聽到伙計B大聲嗌的陰雨:「咦,無波蘿油?咁我唔食啦。」

不慌不忙的老板娘:「唔係,點會無波蘿油呀?(擰轉頭對伙計A)呀A,即刻響收銀機拎十蚊過隔離麵飽鋪買兩個波蘿油返黎!」

陰雨:「......」

後記:以上對話乃經改編的真人真事,陰雨對事頭婆的處變不驚及善用Outsourcing十分佩服,抵你發既!

7 嘉賓題字:

說...

客路最緊要

程音語 說...

惡女 說...

我係呢,會諗下好唔好即走,自己過隔離買個菠蘿油算,平o的。

安諾勿斯 說...

又唔係乜O野都可以「勾梳成」。

如你一心想去食間茶餐廳o既波蘿油,但係個事頭婆居然戇居居叫個伙計去隔離買,你會點睇?!

做生意要認清顧客心理才可以決定核心業務係乜。好多企業誤以為非核心o既業務,其實對d客黎講係有好大o既價值。好似之前好多企業都「勾梳成」o左佢o既售後服務出去,初頭確實慳到錢,但最終都係要攞番黎自己做,因為d CS得失曬d客,連銷售都影響埋。

程音語 說...

所以個事頭婆咪醒囉! 封左條後路先嘛!

程音語 說...

安兄所言非常正確,但我想指出一點係個事頭婆可以臨危不戀諗辦法變通呢點。

Old Cake 說...

事頭婆好o野!