/

2007年8月28日

交叉點

可能我EQ唔係好高
雖然成日口講話手持既係優質股
兼且成本低長渣無問題
但最近見升得咁利害
都有少少驚
現正考慮賣些少以減少成本
減少自己exposure
雖然可能會賺少D
但起碼心理上會舒服D

心大心細中...

10 嘉賓題字:

Old Cake 說...

hihi,
Just wanted to say hi!

Buying stock isn't my thing 'cause I can't handle the pressure...hehe

說...

關心則亂

程音語 說...

幾時都認為投資, 無論係股票, 物業抑或其他, 都係EQ比IQ重要. 要做到眾人皆醉我獨醒, 必須排除恐懼, 切忌貪心.

Old Cake 說...

切忌貪心<---100% agree with you here.

安諾勿斯 說...

學詹培忠話齋「贏谷、輸縮、心清、數熟、夠毒、知足」。

程音語 說...

安兄所言亦有道理, 不過小弟學藝未深, 恐怕做錯. 都係要學下野先得.

Old Cake 說...

Mr. Rain,
Thank you for adding my link on your page! :)

程音語 說...

OC, You are welcome!

Hana 說...

如果你真係驚可以學曾淵滄咁估緊啲,獲咗利先,咁會好瞓啲。而你講所揸都係優質股,就要睇下邊隻派息冇咁好嘅,盈利前景冇咁明朗嘅,放咗先羅。投資都係為咗啖安樂茶飯,記住唔好本末倒置。
Hana

程音語 說...

多謝hana大駕光臨。

我暫時都可能按兵不動, 只會考慮賣手上一隻蝕緊30%既股票, 其他暫時唔會賣。除非大股災跌七八千點,否則應該唔會入肉。

另外除左月供之外,買股最多就係賣左蝕緊隻股先會再考慮換馬。留番D彈葯等萬一匯豐又見$130頭先再買。