/

2007年8月8日

立秋

立秋之日
涼風未至
颱風先至
塵雨飄飄

按: 立秋仍中國廿四氣節之一, 和()架生去隻()並無關係. 以上短詩仍作者身痕時有感而發之作.

12 嘉賓題字:

說...

一年容易又中秋
我最中意雙黃白蓮蓉
最最最中意食蛋黃
不過...為左健康著想
唉~

說...

哈哈
重有重有
中秋未至
風球先至
聽日唔駛返工lu

程音語 說...

一年食一次無乜所謂啦!

哈, 我就鍾意食蓮蓉多d. 咦, 有synergy喎.

惡女 說...

我最癲o個次,一個人一口氣食左個四黃月餅。

程音語 說...

咦, 估唔到惡女都光臨寒舍喎, 多謝大駕光臨!

xiao zhu 說...

我都係因為蛋黃先至食月餅架。

話時話,你呢收詩好有武俠feel呀。^_

程音語 說...

亦豬個豬:

係咪有D古龍feel呢? :)

講開月餅, 我覺得半島迷你月餅好好食. 試過一口氣食兩個.

說...

講真好離奇既係
金庸
梁羽生
溫瑞安
倪匡
黃易
同武俠世界呀網路度d名不經傳既武俠小說作家作品我睇得唔少

偏偏係冇睇過古龍既書
一本都冇!

惡女 說...

早排唔知乜鬼野美食展呢,同事撻左啲古靈精怪冰皮返黎,但原來真係好好味,芝士味同綠茶味都好得,我一晚食左三個,食到成晚打「思憶」,睇怕我地遲早要搞返個中秋喪食月餅大會先掂!

易亦,冰皮無蛋黃都好食,可以試吓呀。。。

xiao zhu 說...

諗起西門吹雪、葉孤城、決戰紫禁之巔

程音語 說...

月圓之夜
紫金之巔
一劍西來
天外飛仙

葉孤城與西門吹雪一戰
確係驚心動魄
唔係講笑
我覺得王晶當年賀歲片《決戰紫禁之巔》雖然係幾胡鬧
但真係拍得出呢一幕既神粹

Johnny Thunder 說...

《決戰紫禁之巔》記憶中好似係劉偉強個噃?

齣戲唔錯,其實係張家輝同徐錦江搞笑啫,其他如劉德華(葉孤城)和鄭伊健(西門吹雪)都幾演得幾好。佢哋各自同趙薇同楊恭如既條感情線都唔錯。整體嚟講我都好鐘意。

「立架生去隻揪」都俾你諗到!