/

2007年8月13日

正能量

唔知究竟係緬懷舊事,定係真係睹物思人或觸景傷情。我經常釋放負能量。

其實唔開心野間中諗下當發洩就好,但千祈唔好太沉迷。

因為如果淨係諗d唔開心野,會釋放負能量,結果只會吸引更加多唔開心既野返黎。

最嚴重一次,我為左佢,試過成個半月都唔開心,笑都無笑過,攪到全世界都驚左我,結果就緊係越黎越唔開心。而佢,當然是唔會/唔敢理我。果次我差d以為自己今生都係咁渡過。因為我完全諗唔到點樣可以解開個困局 - 果次亦係我第一次發覺原來諗野係可以咁傷神,甚至可以攰過做運動。I was simply mentally drained.

後來唔知點解慢慢諗通左,釋放番d正能量出黎,結果就吸引返d開心野返黎。而最終佢都肯睬返我。

大家無須對號入座。因為我係講緊我自己。當然,我到依家都做唔到完全唔去諗d唔開心野。

4 嘉賓題字:

說...

悲有時
喜有時

程音語 說...

若可化悲為喜
豈非人間美事

xiao zhu 說...

完全唔去諗d唔開心野? 我覺得唔駛咁刻意話"完全" 唔諗固喎。問題係有幾常諗? 每次諗幾耐? 諗嘅時候同之後有咩影響、同影響幾大?

我不嬲都認為間中諗吓真係冇所謂,有時可以係好架;可以係激勵、亦可以係生命裡面嘅偶爾回味,唔一定差架。問題係我哋識唔識點樣同啲唔開心嘅回憶和平共存,特登整走佢,會容易變成不良嘅壓抑。

my 25 說...

首戰旗開得勝開心下