/

2007年8月4日

易亦

和大部份扑友一樣,我係從喵喵那邊認識易亦。

最初大家都只係在貓窩裏你一句,我一句吹水,但沒有什麼特別交流。感覺上佢係一個好爽朗既人。

間中我亦有到佢個扑到睇睇。但扑文同佢既留言風格有些少唔同,比較感性,令我見到令一面既亦亦。

直至喵喵和北北到左最關鍵事刻,我見到一個肯為朋友出頭的亦亦。我心諗,呢個朋友交得過。

後來機緣巧合,我同亦亦開始在MSN上有些少交流。雖然素未謀面,但我感覺同佢幾啱傾。最重要既係,從同佢既對話中我發覺佢真係一個好關心朋友既人,呢點令到我好impressed。

傾下傾下亦亦問我有關足球既消息,湊巧我上星期正在放緊一個悠閒假期,無咩野做,所以我到圖書館碰下運氣 kill 下 time,又咁好彩比我搵到些少啱佢用既資料。

如果易亦唔係咁為得喵喵,我都未必會有機會同佢又MSN咁啱吹到足球而去幫佢既。種善因得善果嘛。上星期我聽到有人講過:「幫到人其實係一種福氣。」我諗,我都係同自己積緊福啫。

最後都要多謝易亦竟然將我同人氣小珠相提並論,等我可以滔些少光。希望無影衰到小珠啦。易亦竟然將我同人氣小珠相提並論,實在唔係幾妥。你知啦,我咁大隻,遮住阿小珠就唔係幾好意思啦!

9 嘉賓題字:

xiao zhu 說...

你講咩呀,喺度!(我淨係講你最後果段咋吓,唔好誤會呀。)唔該以後唔好再咁講嘢嘞,咪我會反面架!^_*

北夫人 說...
此留言已被作者移除。
程音語 說...

咁不如將最尾一句修改下:

「易亦竟然將我同人氣小珠相提並論,實在唔係幾妥。你知啦,我咁大隻,遮住阿小珠就唔係幾好意思啦!」

xiao zhu 說...

哈哈,好呀好呀,咁寫眼好多!^^

說...

哈哈好呀
小豬你要見到陰雨正面
先可以反面架
咁利益左你啦陰雨
可以見多個美女

嘿嘿咁喵喵為何當日你又唔為程生動心呢?

xiao zhu 說...

呀,爭啲漏左添,將人氣都刪咪佢就最好嘞。^_

程音語 說...

人氣就唔改住啦。一來係易亦提出先既,要改緊係佢改先啦。二來你個扑又真係幾旺場嘛。三來我將你個扑連結叫做「打油詩人氣小珠」,我覺得幾好聽呀。無左人氣我咪要再諗過?

程音語 說...

亦亦:

還掂四個人不如遲d整檯麻雀玩下啦?

北夫人 說...
此留言已被作者移除。