/

2007年6月26日

谷歌廣告

裝左 Google Adsense, 希望可以寫扑籌款, 買條三角褲著比喵喵睇, 等佢攪夏日水著大派對.

聽講 Google Adsense 係跟據扑內容再揀適合既廣告, 所以效果會比較好.

可能早排d文比較灰, 所以成日出一個「人生不必如此」廣告.

但最近唔知點解成日出「情定費洛蒙香水」廣告呢? 究竟係base on 咩野呢?

到目前為止, 都只係賺左4.77美金,睇黎夏日水著大派對要到回歸二十年先攪得成囉.

6 嘉賓題字:

程音語 說...

後記: 一post呢個post, 谷歌廣告即刻轉做「吱吱喳-港男港女戀愛論壇」. 真有趣.

北夫人 說...

Adsense WB7 架!我以前貓窩咁多人流都冇乜人會click黎睇,增長速度慢得驚人!而且佢D廣告又毫無吸引力,真係不知所謂!

你唔係下話,要等有錢收先買三角泳褲,幾時先儲到一百蚊派錢之日呀?不如著底褲落水算啦!哈哈哈

程音語 說...

都話左係慶回歸廿年大節目囉, 後生女等下啦!

你係咪要曾經呀, 不如我send比你吖!

財務自由人 說...

Google Adsense 係香港既 Blog 唔係太高click rate 而且個 CPC 都唔太高,英文站會高好多,而且如果人流唔多,有排都未等到Adsense 俾錢 ($100 USD)

北夫人 說...

程生,你有心了,首曾經亦亦已重post左出黎,而且餅餅已經私下send左俾我啦,你地真係對我好既啫!一聽到我話要首歌就爭住俾我,我話要男人你地又有冇得俾我呀?哈哈~

程音語 說...

喵妹言重啦。 你對人好, 人地自然對你好啫。

你個扑大把裙下之臣啦, 只要你吹雞隨時一百幾十人排隊黎啦,駛乜人介紹呀?再講如果我自我介紹, 比你見到後打破你個正比定律就唔好啦...