/

2007年6月30日

十年前後

罄捉鄉講迴龜溼憐!

十年前, 解放軍入城; 十年後, 解放軍跳傘.
十年前, 香港落狗屎; 十年後, 香港驟晴驟雨昏昏暗.
十年前, 恆生指數萬八點; 十年後, 恆生指數就黎二萬二點.
十年前, 我裝左有線; 十年後, 我準備cut有線.
十年前, 我人工唔高; 十年後, 我人工double左, 但都係唔高.
十年前, 我以為可以在同一間公司做到退休; 十年後, 我已經轉左工.
十年前, 我經常得罪人多; 十年後, 我繼續稱呼人少.
十年前, 我肥; 十年後, 我仲肥.
十年前, 我作了個當時以為正確的決定; 十年後, 我仍十分後悔.
十年前, 我認識了你; 十年後, 我仍不能自拔, 亦唔介意等多幾個十年.

0 嘉賓題字: