/

2007年6月6日

得意忘形

Web 2.0 為我們帶來不少方便, 但有時太方便都未必係好事.

例如我用Google Reader 訂閱 RSS feed 睇 Blog 同新聞. 係好方便, 定時定候自動 update, 睇新聞尤其方便. 我subscribe 明報港台 RSS feed, 本港新聞自動推埋黎.

但太方便往往會令人得意忘形.

有一次見到同事A拎住一份新聞printout, 係一D關於公司既負面報導, 佢準備報告比老闆聽. 我口快快話知道呢單news, 但唔知原來同公司有關.

由於果篇新聞係剛剛先爆出黎, 同事A非常緊張, 懷疑我有內幕, 或者同件事有關. 但實情我只係Google Reader 睇過單news既heading, 連內容都唔係太清楚.

以後都係小心D講野好.

2 嘉賓題字:

my 25 說...

你呢篇文係咪係公司post架?

程音語 說...

唔係, 今日放假, 屋企無野做post架.