/

2007年6月20日

大笨象

尋日端午節, 同班friend出黎吹水, 席間有人提起細佬哥時候有呢句口訣:

大笨象
揸支槍
去打仗
打唔X

有人話應該係打唔贏, 亦有人話係打唔成。

究竟X係咩野呢?

P.S. 最近發放太多負能量, 係時候放返D正能量中和返啦。

7 嘉賓題字:

北夫人 說...

冇人睬你既?哈哈

等我答下啦

我印象中都好似係成/贏,不過應該係贏既

但係,乜呢首歌仔就算係正能量黎架拿?真搞笑!

不如你自post泳褲照啦!仲要係三角果隻!短褲唔收貨!哈哈

程音語 說...

呢度緊係無乜人氣啦, update 又慢, 又無靚女相, 題材又唔尖銳, 邊有人黎睇吖? 都係要靠你同渣老板兩個扑流d客仔過黎先得架.

喵喵細個住邊處呀? 聽講話香港版本係贏, 九龍版本係成.

post三角褲, 咁要你送比我先得喎. 不過我驚無你件三點式咁掂, 會甩喎...

北夫人 說...

地區唔同版本唔同都分析到??你係得既!哈哈

我係住九龍架,其實順口up又好似係成,但係贏又合邏輯D嘛...

講起呢D低能念口枉歌仔,你有冇聽過呢首?

程音語係街邊執到一毫子
走去士多買提子
行到半路痾爛屎
去到廁所冇廁紙
冇廁紙 用報紙
冇報紙 用銀紙
冇銀紙 用手指
篤篤下 好得意
lam lam下 好味道!

哈哈哈~

程音語 說...

緊係聽過啦! 不過唔係程音語版本...

睇下, 慢慢d正能量咪發緊出黎囉. 覺唔覺得呢?

北夫人 說...
此留言已被作者移除。
北夫人 說...

再俾D所謂正能量你,不過我唔多記得,不知你可否作點補充?

程音語,今年XX歲
自願參加游擊隊
被人炸到卜卜脆
跌落坑渠執玻璃(呢句唔sure)
番到屋企唔忿氣
B lee 啤呢放臭屁
(跟住唔記得)
大結局︰十個肥婆攬住佢!

哈哈

程音語 說...

咦, 呢首都有聽過喎, 雖然頭三句已經唔幾得, 不過後面幾句應該啱.