/

2007年6月5日

股票成交問題

一直都唔明白市况與成交的關係.

升市時如果成交高, 財經分析演員會話成交配合大市, 投資者入市, 係好事.

但如果有成交, 即係有人買有人賣, 買賣股數應該一樣. 有買就有賣, 點解係投資者入市? 話投資者出貨唔得咩?

我覺得無論升跌, 財經分析演員都有辦法自圓其說. 佩服, 佩服.

7 嘉賓題字:

my 25 說...

係咪應該是"題字"而不是"提字"
亦或係你特登甘寫

程音語 說...

多謝指教, 我用廣東拼音輸入法所以攪亂左.

講開又講, 你第二句應該係" 抑或係你特登咁寫"先啱.

my 25 說...

多謝指教, 我用廣東拼音輸入法所以攪亂左.

李杏嵐 說...

哈!你地兩個搞乜鬼?做鬥氣冤家嗎?真係搞笑!

my25都幾鍾意捉人字蚤個喎,你份工唔係應該對數字而非文字敏感的嗎?對文字敏感的應該係我喎,奈何我都成日寫錯字!望諒!

程音語 說...

無乜所謂啦, 難得有人黎踩場, 搞旺個氣氛嘛!

my 25 說...

我唔係鍾意捉人字蚤,只不過見到篇篇post都有呢個字,所以先出聲,程兄好似係利記fans,因為他不是一個人走路的,所以心胸廣闊.

程音語 說...

呀二五你考完試未呀? 勤力D update 你個 blog 呀. 你首詩都唔錯喎.