/

2007年6月16日

感情事

最近睇見好多扑友都講緊自己感情上d問題.

當中有人例如喵妃娘娘, 已經立定決心, 忘記過去, 準備迎接新感情.

喵妃, 你能夠打開心結, 我衷心祝福你, 因為放得低其實唔係一件易事.

但我就依然唔想放低. 我相信呢個世界係有奇蹟既. 終有一天, 奇蹟會出現.

各人有各人諗法, 無話邊種啱邊種錯. 都係個人喜好黎啫.

7 嘉賓題字:

北夫人 說...
此留言已被作者移除。
北北 說...
此留言已被作者移除。
北北 說...
此留言已被作者移除。
程音語 說...

多謝兩位,我等咗差唔多八年,又唔介意繼續等落去。可能奇蹟真係有日發生都唔定?

北北 說...
此留言已被作者移除。
渣估 說...

鹹濕時我叫呈陰乳!?

呈陰乳等左段感情八年?

佢一定係絕頂之好勒....?

北北 說...
此留言已被作者移除。