/

2007年9月11日

頭痛

今日頭痛想買頭痛藥
去到藥房發覺“搣你痛“竟然出左幾十款
有正常有特效有特快有特快水溶有長效有傷風感冒有兒童裝有經痛裝仲有特強傷風感冒
仲要有D有正常包裝又有隨身裝

大佬我家陣頭痛呀
你仲俾咁多野我揀
真係想我諗到頭都爆呀
結果我求其買左合“落餸“無咁嬲


後記:頭先睇電視廣告先發覺原來仲有腰背痛裝...

9 嘉賓題字:

說...

結果買左經痛裝

哈哈

xiao zhu 說...

咁你而家點呀?

程音語 說...

一怒之下離開藥房
見唔到D咁複雜既野
就即刻唔駛食藥都好番晒了

英倫肥龍 說...

咦? 咁得喎....

有無夜服裝?

Old Cake 說...

I hope you will be just fine when I see you in the morning. Take care!

有無日本少女高中校服裝?

xiao zhu 說...

今日仲有冇事呀?

程音語 說...

小珠,
有心了。
我無事呀。
但你要加油呀!

xiao zhu 說...

其實我要耗用嘅油真係好多,本來都唔係好多剩,不過好彩有你地,得閒又加啲俾我,我會努力架嘞。多謝你!

程音語 說...

小珠你食慢慢食油啦,我地成村人都會"拾扑"你架!

另,最新消息,頭先睇電視廣告先發覺原來仲有腰背痛裝...