/

2007年9月16日

又係網聚

在一個非常意想不到的情況下,我和某著名網友昨天網聚。

姑且叫這網友做K吧。 我和K其實是鄰居,可能以前未認識前已經在某一日响街上偶然咁遇到,但相信當時我地並無點下頭,亦無問候一下,更加唔會唔知講咩野好 - 因為我地仍未相識。

當天晚上,當我正如常地一邊聽歌一邊單手上網之際,MSN突然傳來K的message, 問我有否興趣一起晚飯。

不得不承認,我對K是懷有好感和有種惺惺相識的感覺。現今社會已經很少人好像K這般博學多材了。雖然K經常說我是通天曉,但和K相比,我立時相形見拙 - 很多東西我吹水吹得到,但K卻是親身體驗過 - 在K身上,你會對一些形容詞,如「靜如處子,動如脫兔」、「動靜皆宜」,甚至乎「不枉此生」,有更深刻體會。

對於K的容貌,我不另外敘述了。但請容音語quote另一見過K的著名網友對K容貌的描述:「K束有一頭爽朗的短髮,面長長,微絲細眼,很有味道。K外表比其真實年齡年輕很多!可能從此佢要叫我做姐姐了!」由於是運動健將關係,K擁有一副健康及高眺的身驅,堪稱骨骼精奇,確係習武之好材料。

我和K到附近一間茶餐廳共進晚餐。K是一個非常細心的人。當我的檸茶送到時,K察覺檯上沒有沙糖,便連忙叫店小二遞上沙糖。對一個初相會的人都這樣體貼,相信K面對小情人時,一定是更加千依百順了。

想不到兩個平時如無需要可以一天都不說超過三句話的人可以有這麼多東西可談。或者,這就是投契吧。我們天南地北無所不談。傾下傾下已經是淩晨一點半了。縱使依依不捨,我們都只好拖著疲倦的身軀回家去。

後記:這是一個很舒服的網聚。只可惜茶餐廳環境嘈吵,所以音語有時聽不清K的說話而可能有些問非所答。另外,由於K眉清目秀笑容可恭,所以音語整晚不禁經常眼金金咁打量K,實在有點失態。希望K不要見怪。

至於K是誰?我想聰明的讀者一定猜得中,音語也無需開估。要開估就讓K自己踢爆吧。

18 嘉賓題字:

火鶴 說...

...骨骼精奇...

哈哈哈哈哈哈...

下次我又要聚.

Old Cake 說...

你点知呢位朋友骨骼精奇呀? 唔通你第一次見人就摸人? 哈哈 講笑咋...唔好介意喎! ^_^

北夫人 說...

哈,點解要叫佢做K呀?因為佢夠哂K型?哈哈

勁喎,連之前果段comment都搵到!但,其實我覺得很有味道一句改為很有性格會比較貼切

嗯,你咁鍾意佢,睇黎真係要同佢去睇我上次提議你那套戲先得啦,呵呵呵~

Old Cake 說...

喵喵講嘢真係抵死 哈哈

北夫人 說...

再抵死D都有︰

「掂親K仔,冇好下場。」

大家小心!哈哈

說...

呢個世界上睇怕都冇咩陰雨係搵唔到囉!

哈哈呢隻喵咁抵死

都係應該困佢係北極禁室培慾喇

不過你講呢d抵死笑話佢地冇睇香港d白痴廣告唔明架喎!

陰雨有冇計可以搵到條片佢地睇呀?
我o岩搵過youtube搵唔到條片
我唸如果佢睇睇過應該仲笑到趴地呀!

說...

都話陰雨勁架喇
一分鐘都唔駛就搵到喇
http://www.isd.gov.hk/chi/tvapi/06_ac107.html

英倫肥龍 說...

嗯, 有趣有趣....

程音語 說...

火加餅:

係呀,我有摸過K君架。臨別時我地合掌一擊先互相道別。當時我仲感到一陣暖意飄入我體內添,想必是K君內功深厚先有咁勁。

程音語 說...

喵:

名字呢家野,只係一個稱號啫。音語淡薄名(但重利),如果老細Double我人工但將我Title改做低級打雜,我一定即時答應。我同K君咁投契,我諗佢都會同我一樣諗法。

至於點解叫做K? 因為K君係習武之士, K = Kung Fu 嘛! 我無諗到咩野K仔K女喎~~~

北北 說...
此留言已被作者移除。
Hana 說...

點解唔搵埋我哋聚嘅?
火鶴,冇人搵你聚,下次我搵你聚。

Old Cake 說...

我知Meow講吔! 只係見D猫打交, 我唔多想出聲啫! 哈哈

火鶴 說...

Hana, 好呀.

下次如果我有幸同某著名網友一聚, 我實稱佢為Y君, 又K又Y, 哈哈哈哈...

Hana 說...

"臨別時我地合掌一擊先互相道別。"
總唔係有毒?雖非K仔,give me five若干年前係美國非常流行喎,就如同香港嘅搖頭丸啊!
嘻嘻...

說...

嘿嘿
原來madam花係美國FBI個邊派過黎既特務
呢d野真係唔講唔知呀
咁請問呢個擊掌係咪美式既交易手法呢?
類似表演魔術既手法?

怒火眼睛 說...

咦, k 仔係咪阿邊個呢.
北角都唔搵埋我, 有冇搞錯呀.

程音語 說...

怒媽:

我地即興同成十二點先出黎,點叫埋你呀?下次啦...

再者,我地好似無你電話喎...