/

2007年9月23日

揩焚

跟據外電報導,在最新的牛津字典 (Shorter Oxford English Dictionary)第六版,有約一萬六千個本來有Hyphen的字,被修改為無Hyphen。語言專家指出,Hyphen之死罪魁禍首是人們在寫e-mail (注意: e-mail 是有hyphen的, 不是 email) 時懶得打 Hyphen,以及很多人都不清楚Hyphen的正確用法。

音語是一個對標點符號非常敏感的 Old School 人。我甚至乎在打文章時會使用 non-breaking hyphen。看見這個報導,實在覺得心有戚戚然。雖然語言應該與時並進,但一些好的傳統不是應該保留的嗎?

從今以後,bumble-bee 會變做 bumblebee, 而ice-cream則會變做 ice cream 了。

就讓我們向已消失的揩焚默哀片刻吧。

伸延閱讀:
BBC的報導
WSJ的報導

10 嘉賓題字:

說...

老師

受教了

雖然我都唔係好重視佢既存在
不過ice cream都好似有d怪

Old Cake 說...

I am guilty as charged! hehe 好多人都唔寫hyphen係美國,而我又懶...哈哈

xiao zhu 說...

唯有喺第二度用多啲喇。:-)

程音語 說...

只可惜依家D人連打Smiling Face 都會用 :) 而不是 :-) 呢... 鼻哥都無埋...

xiao zhu 說...

哈哈,係呀,我不嬲都冇鼻哥架,我都唔為意添。所以咪話以後多啲加番個鼻哥囉。:-D

估唔到,連揩焚都會變成漸被遺忘嘅古蹟咁。

惡女 說...

咁但係,我覺得無鼻哥可愛o的喎。

程音語 說...

令我想起走得摩無鼻哥~~

咦惡女放完假喇?

Johnny Thunder 說...

我嚟自新西蘭既老板都係唔鐘意用hyphen 既, facilities-based 佢會就咁寫 facilities based, anti-competitive佢會寫anticompetitive....我係指正式文件佢都係咁寫。

不過冇所謂啦,其實文字都係用嚟傳達訊息,只要能夠有效達到佢既目的咪得囉

惡女 說...

無呀,放兩日之嘛,十月底先放大假。

-->「其實文字都係用嚟傳達訊息,只要能夠有效達到佢既目的咪得囉。」

我都認同o既,但驚搞搞o下好似繁體字轉簡體字咁囉。

石野南 說...

其實我係好鍾意用 hyphen 的,而我是根據 Collins Cobuild 的 Grammar 書而加的.

我亦好鍾意用 dash 的,它是那麼直接而又能夠點出重點.