/

2007年9月30日

廿多年的疑難

想唔到一個廿多年前解決唔到既疑難,今日音語終於成功破解了。

雖然今日只係照住說明一步一步咁去做,但我廿幾年前都有試過在街邊俾幾蚊去買份秘笈(好似電影《功夫》橋段),但唔知係果時音語少年無知定係份秘笈係流野,少年音語無論點都係破解唔到。

想唔到今日音語終於參透到呢份《七步成功》秘笈,解破左呢個廿幾年既疑難。下一步音語希望可以唔駛睇秘笈都破解到。話唔定遲D可以代表香港隊都唔定,嘿嘿嘿...

25 嘉賓題字:

xiao zhu 說...

咁深嘅!

Hana 說...

小朱,係咪因為我哋蠢啊
我都覺得深喎

程音語 說...

我諗你地覺得深既原因係因為我寫得差,
同埋你地後生啫。
同智商無關係架。

Old Cake 說...

What about me? I am old but I don't understand that either...does it mean that I am stupid? oh ok I get your point. I will go back to the corner and cry... hehe

程音語 說...

唉,點解講極都係無人明。都話係我寫得差囉...

既然我表達能力咁差,不如收扑算囉...

xiao zhu 說...

收扑? 你就想喇,咁不負責任嘅說話你都夠膽講,未死過呀。嗱,你好快啲講喇吓!

程音語 說...

嘩講下笑啫,收返收返。

睇黎都要俾d提示先得啦。提示1:我係講緊一種細佬時既玩意。

Old Cake 說...

嘩!豬妹咁鬼惡嘅? 哈哈

程兄,
《七步成功》秘笈係吔啫? 等細佬学吓嘢好喎. 佢個名聽落好勁! 唔知同《七步迷暈丹》又或者《七步成詩》有冇關係呢?

怒火眼睛 說...

我好鬼有興趣喎

程音語 說...

咁多人想知, 但點解無人嘗試估下既?

程音語 說...

都係米搞好野, 一估即中.

爲左令其他還未估中朋友可以繼續玩, 請讓我删去米搞留言既keyword...

--------------
米都話唔搞咯 said...
搞錯呀,一睇就知講緊___啦!

我都係,到今日都唔明...

2007年10月02日 星期二 下午1:39

說...

冇辦法,證明我地實在好老餅...我呢仲好懷念o個d可樂送既其他小玩意添。

Old Cake 說...

我知道你講緊咩嘢喇! 哈哈

Old Cake 說...

都係唔知! 嘿

程音語 說...

應某網友O君要求,音語俾多個貼士先:

提示2: 呢個玩意除左正常破解外,仲有一種「暴力」破解法。少年音語就係用呢種方法破解架!

xiao zhu 說...

嘿,你呢篇文係要黎打擊我嘅!

Old Cake 說...

可唔可以用錘仔打嘅先? 哈

說...

唉,小豬你露底啦,証明你唔夠三十歲!!!!!!

說...

>提示2: 呢個玩意除左正常破解外,仲有一種「暴力」破解法。少年音語就係用呢種方法破解架!

提示3:又或者用「換皮破解法」都得!

程音語 說...

今次我唔打擊燒豬啦。

話說今日音語同一位十分美麗而又聰明既網友(註: 音語以上描述完全是事實, 並無半點加鹽加醋)相聚, 席上網友亦表示猜不透音語啞謎。但當音語開估後, 聰明既網友表示年輕時已經破解了...

或者燒豬都係同樣原因所以估唔到呢。

Hana 說...

少年時至啱

英倫肥龍 說...

呀, 鎖尼我咁遲先到.

我屋企依家都有一個.少年時我已經有破解法,所以可以好快.反而依家隔咁耐, 就記得啲唔記得啲.不過心法就仲喺度呀.^^

xiao zhu 說...

其實我初初睇完篇文就真係一頭霧水嘅,跟住見到米搞話估到果陣講果句說話,我就即刻估係"扭計骰",不過睇埋睇埋你地一個二個俾果啲提示,又好誤導咁,所以我又以為唔係。咦,咁多日,唔諗嗱,究竟係唔係呀?

程音語 說...

小豬, 全中! 記得今晚買六合彩啦!

話時話邊句提示誤導左你呀?

xiao zhu 說...

我都唔買六合彩嘅。

其實都唔算係誤導嘅,係我自己"焙" 啫。我都唔知有咩祕笈,更加唔知道原來可以暴力破解添,懵閉閉!