/

2008年2月19日

夢境裏的時間和現實的不同。

試過很多次音語睡到一半突然驚醒,隱若覺得夢裏過了很長的時間;但一看鬧鐘,原來只是過了半個小時。

很多時音語也會胡思亂想,這一睡究竟會不會醒?若然一睡不起,那音語是否應該死撐不要睡著呢?

音語還記得, 小學四年級開學的第一天,音語帶著睡眼惺鬆上學時,曾經想過是不是還在睡夢中尚未起床。若然是這樣的話,那現在究竟是夢中還是現實呢?

想下想下,音語想到有點莊周蝴蝶的意味。或者音語是有點累,想得太遠了。

然而,當遇到不高興事時,最重要的是不要鑽牛角尖。睡醒了又是新的開始,總會苦盡甘來的。

11 嘉賓題字:

Old Cake 說...

由於jet-lag關係, 在過去幾天內睡得很多. (有一日連續睡了十六小時) 有一次,在夢中遇到撞車, 起床後仍然無法分辨那是發生在夢中, 還是現實. 恐怖! 真係有D似電影既穚段.

Hana 說...

似乎欲言難盡?又難得咁感性喎!

說...

唔記得尋晚發左咩夢(肯定唔係惡夢)
半夜起身全身濕晒
好似跌落水咁

程音語 說...

花:偶然感性下改變風格嘛!

亦:會唔會係瀨尿呢?

xiao zhu 說...

我最近好多晚都係一瞓著就發夢,好長、情節好多,但係醒左之後原來都唔夠半個鐘。

說...

>瀨尿

咦~咪踢爆喇
不過我一醒既時候都懷疑過

>醒左之後原來都唔夠半個鐘

南柯一夢?有冇夢到同邊個王子結婚呀?

xiao zhu 說...

易亦:

你當我仲係"o靚" 妹呀? 就算真係"o靚" 妹果陣都冇咁啦。

怒火眼睛 說...

笑死我, 你懶感性, 但大家就煞風景.

說...

>大家就煞風景

嘿嘿!
我地就一齊去你度煞下風景喇
仲可以順手去埋加拿大焚琴xx添!
又或者去荒廢左既後花園做採x賊!

程音語 說...

火火:

又唔係咁煞風景,各自表述啫嘛。 

火鶴 說...

呀二翼,

做乜爭住認煞風景呀?

你係過嚟先算啦..

燒雞翼, 我自細鍾意食..