/

2008年2月14日

情人節

情人節是一個商業味很濃厚的"節日"。

如果公司多女仔而大部份都有收花的話,若果你無花收壓力都幾大。

音語今日非常繁忙,唔係太多覺公司好多人收花(一兩個卦,真係無乜留意...)

但今日音語竟然收到三粒朱古力仲有一件餅!真係喜出望外!

需知道日本女仔係習慣於情人節送朱古力比鍾意既男仔。如果男仔係有意思的話係會在三月十四回禮。

咁音語係唔係好威呢?

實情係,音語收到朱古力之中兩粒係同事大圍送比全公司男男女女既,件餅就係散水餅。

淨番一粒朱古力就真係淨係送俾音語架,都算巴閉卦?

咁究竟係邊個咁好淨係請音語食朱古力呢?

答案就係油站入油個呀嬸囉,仲有coupon送添呀,係咪好正呢?

5 嘉賓題字:

說...

哈哈!阿嬸殺手
原來你情人節咁快樂呀?
日本人既習慣你都知?
咁你係咪準備係白色情人節果陣送返一粒朱古力比阿嬸呀?
^_^

北夫人 說...

尋日全公司得我一個有花收咋!仲要係情人親自送到門口!佢仲祝我年年有今日,歲歲有花收添!好開心呀呵呵

情人節已過,唔祝你happy valentine's day啦,祝你happy every day!!

程音語 說...

易:緊係要回禮啦,難得有人請我食朱古力喎!

喵:Thanks very much! 我諗你有北北親身送花真係恨死全公司啦!

xiao zhu 說...

呢篇睇得好開心!

野蠻郡主 說...

音語︰
第一個反應都同易亦一樣,如果你對阿嬸有意思,記得送返粒朱古力俾人啦!可能…coupon源源不絕!哈哈哈!