/

2008年1月1日

八號 . Maggie

前言:
新年新開始,音語嘗試新題材。這是一篇實驗性文章,並不一定代表本扑零八年風格。

----------------------------------

髮型屋內擺放了很多支洗頭水。

每支洗頭水上都寫上主人的名稱和髮型師的編號,如1號Shirley,3號許太,5號張小姐等等。能夠有一支專用洗頭水的,都是髮型屋的熟客。

對熟客而言,一支專用洗頭水代表她(是她不是他,很少男人會有專用洗頭水的)有能力負擔經常理髮的開支。因為如果你一個月才光顧一次,一支洗頭水恐怕用三年都用不完,是沒有人會讓你浪費空間的。同時專用洗頭水比公家洗頭水質素高,代表你可得到更佳服務。

對髮型師而言,一支專用洗頭水代表一份固定收入。所以大家都希望爭取多些熟客擺放專用洗頭水。但又於空間有限,所以每位髮型師都對甚麼顧客可擺放專用洗頭水有要求。因為若客人擺放專用洗頭水後不常光顧老闆是會「詐形」的。

阿強是這間髮型屋的髮型師之一,編號八號。

今天是大除夕,髮型屋開門不久,熟客Maggie到來光臨。

平時Maggie都是下班時間才到來光顧的。每次都是穿行政套裝來的,應該是下了班才來吧。每次Maggie跟阿強交代完怎樣理髮後,都只是一言不發默默沉思,一副在想事情的樣子。

阿強對Maggie相當有好感,所以每次Maggie光顧他都一手包辦,甚至連洗頭都親自處理,更會特別細心為Maggie按摩。

今天Maggie只是一身黑色便裝,包括黑襯衣,黑色牛仔褲及黑皮褸,架著一副太陽眼鏡,別有一番風味。

阿強問Maggie: 「Maggie小姐,今日放假?平時好少呢個時候見到你喎。」

Maggie:「嗯。」

阿強: 「今日又係好似平時咁整。」

Maggie:「嗯。」

阿強一如以往的落力為Maggie按摩。突然間Maggie問:「嗯,如果我想放支洗頭水在你店內,應該咩野手續?」

阿強聽到Maggie這樣說,心裏非常高興,說:「多謝先,其實都無乜手續既,你講低你想用邊隻洗頭水等我去買就得囉。不過其實你唔駛嘥呢d錢吖,我平時幫你洗頭果隻牌子都幾好架,我係熟客先同用呢隻,無另外收錢架!」

Maggie:「咁就幫我買支你平時幫我洗頭果隻牌子啦,我唔鍾意同人分享既。」

阿強似懂非懂Maggie的說話,回答說:「咁,多謝晒喎。我幫你開支啦。」

Maggie:「嗯。」

阿強在櫃內取出一支洗頭水,然後用箱頭筆寫上「八號 .Maggie」

Maggie再問:「今晚大除夕有乜節目呀?」

阿強:「無呀,都係收左工後返屋企食飯睇下電視囉。」

Maggie:「有無興趣一齊倒數?」

阿強:「都好呀,去邊到睇呀?」

Maggie:「尖沙咀?我有班朋友book左間餐廳慶祝。」

-------------

可能大除夕很多公司放早吧,今天阿強很多生意。一直到九時半才完成所有工作,然後直奔尖沙咀。Maggie的朋友都在跳舞,只乘她獨自在一角冷眼旁觀。阿強到後,Maggie說:「今天不太舒服,不如你送我回家吧。」

到了Maggie家樓下,正當阿強在考慮應否送Maggie上樓回家時,Maggie說:「多謝。既然一場來到,不如上來喝杯咖啡吧!」

Maggie的家很簡約,以黑、白為主色,襯托得很有品味。Maggie煮好咖啡後,問:「咖啡要加奶?定係想試下加d Baileys呀?」

阿強不知Baileys 是甚麼,但心想既然Maggie介紹的,應該一定是好的。所以說:「好呀!」

Maggie拿著兩杯香濃的咖啡出來,碰巧電視正在播放IFC的幻彩詠香江倒數,Maggie便跟阿強碰杯,說:「Happy New Year!」

阿強喝著咖啡,突然覺得滿天星斗,問Maggie:「點解我好似覺得醉醉地既,飲咖啡應該唔會醉架?」

Maggie說:「Baileys 係17% alcohol 既 Irish Cream Whiskey 黎架!」

阿強說:「弊,我唔識飲酒架.........」


(待續...)

-----------------------
寫到呢到,音語覺得個故事已經拖得太長,兼且唔知點寫好。不過既然香港已經進入高清互動年代,故事發展不如大家黎比d意見吖!

4 嘉賓題字:

Hana 說...

搞乜鬼丫
新年流流
好似上咗身




不過都幾好睇喎
快啲埋尾啦

逍遙小妹 說...

會唔會係共度春宵呢?
而係阿強醉到不省人事而錯過千載難逢的機會?

很期待結局^^

Carole 說...

其實都無乜手續既,你講低你想用邊隻洗頭水等我去買就得囉。不過其實你唔駛嘥呢d錢吖,我平時幫你洗頭果隻牌子都幾好架,我係熟客先同用呢隻,無另外收錢架!」

我知聽故唔好駁 --
"等我去買就得囉"
點講呢
salon通常都會推介某d brand
hair products 分professional line 同 consumer line
salon 唔會賣consumer line
所以'我去買"有點怪

程音語 說...

多謝carole意見, 等我黎兜下先:

因為阿強鍾意Maggie, 所以佢會客氣問下Maggie想用邊隻洗頭水. 使唔使阿強去買其實係後話呢!