/

2008年1月6日

購物狂

眾女扑友, 如三點怒火Hana都分別都在講購物狂,等音語又黎搭下咀先。

相比女人, 男人購物一般都無女人咁狂。

例如買衫,一般白領其實返工其實無乜特別配搭既。求其買幾件白色加藍色恤衫,再加四條領呔已經可以有八種配搭。再加埋深淺色西裝就會有十六種變化添 (襯得好唔好睇另計,但藍白色恤衫應該唔難襯),夠你三個星期有多啦。姿整d既話可以加埋袖口鈕,就會有更多變化。

男人係對機械有種辟好,例如私家車或名錶都係男人成日想買既野。但此類物品價錢偏高,除非你屋企大把或人工極高,否則你多數都係得過恨字。成日掛在口邊話買啫,係唔可能令到自己變為購物狂既。雖然有d人會obsess 買手機電腦相機等物品但始終花費有限同埋可以trade-in,最多都係半狂。

咁,有d乜野係會令到男人成為購物狂呢?

若果你係好似音語呢類七八十年代長大睇日本動畫大既人,咁你多數都會對某幾套動畫,例如高達,龍珠等有印象,細個亦有砌個佢地d模型。可惜唔係個個砌模型都咁叻。而日本商家方面睇準我地死穴滿足我地需要所以近年都推出唔少呢方面既精品,例如扭疍公仔等等。商家亦非常聰明,扭彈每套都係得幾隻幾十蚊套,唔係好貴等你唔駛點諗就洗濕個頭買第一套,然後就放長線釣大魚越出越有,等你不知不覺更越買越多唔停得手 - 無理由唔儲齊一套嘛! 呢d係童年回憶,真係唔可以用錢計架!

男人d錢就係咁樣陰d陰d用晒啦。

老餅,你返黎香港小心d呀,最近出左好多超時空要塞d景品呀!

15 嘉賓題字:

說...

哦~扭蛋呢d野你都中招?

嘿嘿~聽講老餅以前有一隻超時空要塞既超合金
可以變形做戰機
好好玩架!

個陣都未有咩變形金剛
不過我覺得超時空要塞d機械人靚過變形金剛多多聲

我就中意太空奇艦(波動砲個隻)同鐵甲萬能俠多d
成日都想買太空奇艦既超合金模型
不過超貴!同唔等駛
所以一直都唔捨得買!

火鶴 說...

細個時我有金毛獅王, 超獸機神同一隻唔記得個名, 但係有三個大中細機械人一個藏一個果隻超合金.

我恨有六神合體同十五隻飛機合體果隻鐵甲人架.

依家儲咗一set25隻聖鬥士扭蛋,
同一set12隻大頭叮噹場境扭蛋.

呀老餅都係無得小心架喇.
帶定多D錢啦.

桃紅三點式 說...

我鍾意黃金戰士,發瘟,宜家賣成千幾二千蚊,咩世界呀!

英倫肥龍 說...

我先自首.而且呢樣野,好似個loop咁.
產品-->新技術-->新產品-->再新技術-->再新產品....
大家講既,果然勁,仲有遲啲既北斗之拳.

火鶴,
三個大中細機械人一個藏一個果隻-->「高迪安」?「天威勇士」?
十五隻飛機合體果隻鐵甲人-->叫「十五機合體」?

Old Cake 說...

我係Chicago見到有地方賣RX-78模型. 唔記得比例啦...成一百元美金一個! 第一両次見到時我真係有俾錢既冲動, 但知道係香港買会平好多, 所以含淚咁離開咗間玩具店.

話實啦 我都認同音語既講法!
呢D玩具既市場目標真係我哋黎D中童啊 頂!!
你睇下D舊版新出既高達同埋超時空要塞模型呀?! 依家D細路邊度会買架?
我以前細個就冇錢買哂佢哋,得個恨字...依家見番都唔知可唔可以控制到自己囉! 我希望呢次唔会買嘢買到冇錢番美國啦!

說...

>我以前細個就冇錢買佢哋

頂!即係爭一隻半隻遮

>我有金毛獅王
哦!呢隻我都中意播!其他果d除左六神合體我全部都未聽過。

>呢D玩具既市場目標真係我哋黎D中童啊
呵呵~佢係賺唔到我d錢架
因為我唔係中童
我係頑童遮
^_^

>買嘢買到冇錢番美國啦!
買喇買喇
人一世物一世買晒佢喇
大家都係香港
返乜鬼野美國呀
嘿嘿>:)

Hana 說...

>一百元美金一個
考下你哋估下出廠價幾多呢?

Old Cake 說...

"考下你哋估下出廠價幾多呢?"<---Less than five dollars per model. hehe

火鶴 說...

> 我鍾意黃金戰士...
舊年响台灣, 我買咗一隻雷達戰士超合金喎, 個眼罩會發光.

肥龍,
多謝報料. 查實, 我仲有隻RX-78, 腰部可以拆出嚟變飛機, 不過可玩性唔高, 所以無咁鍾意.
幾年前砌咗隻1:100 GP02A, 上埋色.

> ..其他果d除左六神合體我全部都未聽過.
同你呢個第二代香港人講都嘥氣..

> ..出廠價幾多呢?
契媽, 總之, 你有版嘅話, 益吓契仔啦.


sorry, 又走咗嚟你個場噴口水添.

Hana 說...

OC,
>Less than five dollars per model. hehe
點會呢?要睇下包唔包船期,總要睇付運期係咪旺季,差價可以好大。7~10到啦。
*********************************
>契媽, 總之, 你有版嘅話, 益吓契仔啦
我有好多芭比版,你啱咪益羅,依加轉緊型生產LCD鋁架同高級ST格了。

火鶴 說...

Barbie, 啱!
幫我寄晒俾點點丫,
唔該契媽.

Old Cake 說...

真係要向兵妹學吓嘢至得嘞!

怒火眼睛 說...

嘩, 黃金戰士, 我同細佬細個為佢瘋狂呀, 重有六神合體, 百獸王, 高廸安.

bandai 既玩具, 真係呃我老豆老母唔少錢.

~烏蠅都嚇死~貓伊都嚇死~周身機關了不起~

中產管數男 說...

我鐘意星矢d聖衣wor

匿名 說...

以前每當有新的 BB 戰士就一定會去買。