/

2008年1月11日

生日快樂

點首歌俾今日三條一生日既網友,都係果句,留意歌名及歌詞。新一年抹晒d衰運呀, 繼續撐你!

命運我操縱
作詞:林振強
作曲:倫永亮
編曲:倫永亮

狂歡 喝彩恭祝今夜我新生
現在我終可操縱我命運
今天不會再為誰留在暗中空等
像置身於薾裡盼望 又疑問

從前尚未願高飛 皆因薾裡似很美
當中的絲似會建起痴痴纏纏陣地

破薾方覺我實在原是這般繽紛
現我可欣賞這有自我的人

破薾方覺我實在從未這般逼真
再不空虛雖然是一個人

人生 怎麼分析都是半瘋瘋
昨日是真的 今晚會是夢
今天洒脫笑著行 承認兩手空空
在妄想的薾裡過活 又何用

從前尚未願高飛 皆因薾裡似很美
當中的絲似會建起痴痴纏纏陣地

破薾方覺我實在原是這般繽紛
現我可欣賞這有自我的人

破薾方覺我實在從未這般逼真
再不空虛雖然是一個人

★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆

從前尚未願高飛 皆因薾裡似很美
當中的絲似會建起痴痴纏纏陣地

破薾方覺我實在原是這般繽紛
現我可欣賞這有自我的人

破薾方覺我實在從未這般逼真
再不空虛雖然是一個人

破薾方覺我實在原是這般繽紛
現我可欣賞這有自我的人

破薾方覺我實在從未這般逼真
再不空虛雖然是一個人

破薾方覺我實在原是這般繽紛
現我可欣賞這有自我的人

破薾方覺我實在從未這般逼真. . . . . .

3 嘉賓題字:

Old Cake 說...

點解唔點"波斯猫"俾佢哋聽呀?

冇嘢啦! 我口痕啫








不過"波斯猫"真係正喎! :P

桃紅三點式 說...

謝謝你呀,音語,我近來玩失踪呢,極度疲累,需要休息。

放心,我會好起來的。

Hana 說...

好懶啊!
你又唔出野?