/

2009年12月31日

投資年結

一年將盡,又係做年結既時候了。

經過08年既大跌,09年係豐收既一年。音語基金大升73.6%,跑贏恆生指數21.6%。

但當然,09年大市係上升,如果音語基金唔升都唔好意思話俾大家知。如果以兩年計,由08年初到09年尾,音語基金基本上無升跌, 而相對同期恆生指數則下跌21.3%。

但雖然如此,音語回顧09年投資,整體來講可以話係失敗。

音語基金可以跑贏大市主要原因係(1)大笨象絶地反彈,供股果批揸到依家跑贏大市;(2)音語年中增持貴金屬亦大升。但年內音語其他策略基本上係完全失敗。

記得音語年初講過,今年策略係保留實力,累積財富,短炒取利,而其中既關鍵係短炒取利。音語在短炒方面簡直係失敗。

年初音語想從波幅中取利,所以曾經短炒股票。當中最輝煌成績係在三月初全年最低價一萬一千點當日入市-不過可惜係萬三點左右就放了...

在IPO短炒方面音語今年投機左八隻,當中有賺有蝕埋單計數只係微利,大部分利潤都俾銀行食哂... 不過最最失敗方面係timing。相信音語既tweet友都知道音語timing失敗既慘劇同損失既巨大,d傷心野都唔想再提了...

總括黎講零九年成績雖然比上(如Hana)不足但比下有餘,零八年做義工零九年勉強總算賺多一年人工。展望二零一零投資組合現有股份都唔會郁,不過在短炒set上賺價方面希望可以做好d,唔好咁容易就被knock out。 同時亦希望有機會投資組合內增加新能源及內房兩類股份,使組合可以跑賺大市更多。

最後總結,投資場上過山車唔怕坐,最緊要終點比起點高,happy 2010 trading!

5 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

doochang基金得72%回報咋~~~

程音語 說...

但doochang基金係巨無霸,相比音語呢d蚊型基金走得慢但步幅大,行一步等於我行兩步啦!

Ebenezer 說...

祝2010再賺多啲喇:)

篤篤篤撐 說...

巨無霸?鬼AR, 之前幾年就係, 09年為左年中買樓, 一早套曬出黎, 另行開左個MINI倉, 只係原有既25%咋~~

肥蘇 說...

厲害!!72%!!!!請多賜教~~篤哥層樓已經是巨無霸啦~