/

2009年1月13日

零九投資策略

Disclaimer: 以下只係音語投資基金2009年投資策略。 本基金表現其實唔係咁好, 如果你唔經思考亂咁跟黎買, 所有損失貴客自理。

1. 組合內股票都穩穩陣陣,暫時無需換馬。
2. 相信今年熊市未完,股市有波幅無升幅。
3. 組合之打和點約於16800點,預計今年繼續坐艇。
4. 月供計劃會繼續,市况低迷月供可越買越多,是累積股票的良機。
5. 除了月供今年亦希望可從波幅中取利,所以會多些短炒。
6. 短炒對象將盡量維持組合內股票,因為股票穩健即使睇錯方向亦可hold住。 (即係短炒變長渣??)
7. 去年除了月供外只買賣各五次,相信今年買賣會多些。
8. 唔識玩輪玩牛熊證所以只會等股票跌先入市。無時間長期睇實個市,亂咁玩只係會淪為大户點心。
9. 最後十二字口訣總結今年策略: 保留實力,累積財富,短炒取利。

4 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

去年除了月供外只買賣各五次>>>勁!!!!!

程音語 說...

應該話係懶至真.

不過話分兩頭其中一個買賣少既原因應該係舊年好少ipo. 我果十次買賣有五次係關ipo事架!c

FlyingMinx 說...

我也有供股票呀! 你供邊隻呀? 我供388,005但係現在將5號仔轉為2800點睇??

程音語 說...

咦, 人同此心, 我都係供呢三隻喎.

不如我講下點解供呢三隻股啦. 我最初係供2800, 因為佢包括所有恒指成份股, 可分散風險. 後來因為嫌2800息率低, 所以加隻匯豐,因為佢派息相對高.後來再加388係因為覺得組合太穩健,所以咪加隻相對高風險(希望)高回報股票.

至於你轉唔轉好, 其實好睇你想唔想分散投資. 匯豐今年應該唔會有得升, 但長線我都仲對佢有信心. 依家其實係累積既好時機. 如果經濟許可不如用多少少錢供多隻2800仲好.