/

2009年12月4日

創造傳奇一刻

仲有一日, 就係一個全香港人等左好耐,空前絕後,有今生無來世既日子,東亞運既開幕!

好多人或者會問,究竟香港有無能力辦咁大型既運動會呀?音語可以好肯定咁話比大家聽,We are ready!

唔信?睇下啦,你睇日本隊既訓練場地幾正?











咦,睇真d呢隊係日本足球隊喎,唔通佢地苦練三分球, 單檔及人釘人等戰術在足球場上用?勁喎!

大型運動會又點可以少得大會主題曲呢?為左紀念呢個歷史性既時刻,不如大家一齊跟住唱東亞運既主題曲吖!




東亞運超人

主唱:尹光
作曲:古曲
填詞:梁建邦
編曲:麥皓輪

講起亞運呀 人馬出眾 靈舍耍家 
乒乓波我最叻 訓身拉波 馬林亦怕 
玩波我最強悍 我踢波灌籃都會入 
連環射正 包冇撻Q 側身西到個波都斜 

燒搶去射野 平日放飛劍 夠我準咩 
烏蠅都嚇到扯 對準一飛 佢成PET野
短跑無話難度 我追巴士 都幾咁辣 
唔停站 我飛撲追車 飛身追到衫都斜 

去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
睇D好野 睇D好野 睇D好野 

講起亞運呀 人馬出眾 靈舍耍家 
高空跳水 有郭晶晶 我黎目及下 
Super丹既強項 佢左手殺波 攞你命 
姚明勁到 渣漢堡包 
單手爆籃 認真正 

燒搶去射野 平日放飛劍 夠我準咩 
烏蠅都嚇到扯 對準一飛 佢成PET野
玩波我最強悍 我踢波灌籃都會入 
連環射正 包冇撻Q 側身西到個波都斜 

去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
睇D好野 睇D好野 睇D好野

4 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

日本仔都要打街場, 我建議下次搞亞運, 加插街場踢西瓜波一項 !!

程音語 說...

唔知可唔可以走去同佢講話跟隊呢?

篤篤篤撐 說...

可以, 但係要打汽水 !!

篤篤篤撐 說...

可以, 但係要打汽水 !!