/

2009年1月1日

千年蟲再襲地球

科技既野,有時真係估你唔到。

零八年已經算係差,點知零九年一開始就整單咁既野,真係唔好兆頭。

有關方面唔肯透露受影響人數,似乎受影響人數一定好多。微軟使咁多錢賣廣告,我估點都多人用過iPod掛?

吓?你未聽過?咁一定係你見識少啦!大名鼎鼎既Zune如果你未聽過,你一定好打有限。

令人聞風喪胆既千年蟲再襲地球,問你驚唔驚?




微軟Zune死機 (16:54)
2009年1月1日

微軟生產的Zune音樂播放器出現技術故障,用家未能開啟播放器,只能看到Zune的標誌。

Zune用家在新一年伊始,即在網上投訴,他們不能使用30G版本的Zune播放器,因每當開啟播放器,它就會停留在標誌上,顯示正在啟動系統。

微軟Zune的支援網站貼出告示,承認已知悉問題,並進行修理,如有新進展,將通知用戶。微軟指出,故障可能涉及一個內部時鐘,但沒有透露詳情,微軟亦拒絕透露,受影響播放器的數量。這令人想起可能涉及如2000年的「千年蟲」問題。

(美聯社)

1 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

係AR, 今日睇新聞, 笑死O甘滯....