/

2009年6月6日

破財擋災

音語仆既忠實讀者(如果有的話)應該記得音語個多月前曾經衰十一俾警方拉左罰款四百五十蚊.

其實當日音語以身犯險係要載人應考. 早兩日考試結果出左, 結果成績非常好. 145/150.

似乎相士之言話音語會惹官非, 宜破財擋災係講中左. 呢四百五十蚊真係money well spent.

8 嘉賓題字:

Hana 說...

嘩!好勁喎!

恭喜恭喜!

篤篤篤撐 說...

好人有好報~~~~

程音語 說...

Hana,

其實有幾勁呢?例如,如果四級145分同六級135分比較,你覺得邊個勁d呢?

程音語 說...

篤撐,

唔好嚇我呀,音語一睇就知好人有限啦。好人有好報,咁我咪...

Hana 說...

我覺得八級110分勁啲,話哂都八級吖!

其實如果淨係諗住考完八級就完成任务的,冇諗過係哩方面发展嘅,合格就得lur,使乜咁辛苦(認真?)因為當你攞咗八級後之前果啲考級分數都冇人會問會在意。但如果諗住向哩方面发展的話梗係次次考級都攞A啦!因為可以keep住狀態精益求精吖嘛!

程音語 說...

Hana,

如果有咁既造化音語都係覺得向音樂方面發展係好既。睇下點啦。

說...
此留言已被作者移除。
說...

咪有一個現成既老師係度囉,咁近城隍廟都唔求枝簽?