/

2009年6月23日

成功的廣告

一個廣告點先算成功?

音語認為,一個廣告如果能夠使觀眾看後記得佢所宣傳既產品,應該都算成功。

古天樂呢個廣告都算係近期一個成功既廣告了。


雖然呢個廣告好騎呢,但佢好成功既係令人一睇再睇,仲會將呢個廣告forward比其他朋友,幫手宣傳。

我諗依家無乜人唔知Yokoyama輪胎係可以節能啦!

又,關於古天樂既國語,音語相信係廣告既作者(好大機會係香港人!)特登配合而寫既。如果唔寫到好似粗口咁,又點會令咁多人幫手免費宣傳呢?

又,如果你係在音語仆呢到第一次睇到呢個廣告,咁一係你無乜朋友,或你d朋友太過正經。音語諗無論係那個原因都好,你都應該檢討下你自己交友方面啦!

7 嘉賓題字:

FlyingMinx 說...

大劑!真的是第一次看....真的要檢討...hee..

Ebenezer 說...

我都係第一次睇!

我都係正經到冇朋友..

程音語 說...

嘩乜你地咁正經架?定係minx係因為飛左所以未有機會睇呀?

篤篤篤撐 說...

我都係第一次睇!

Hana 說...

原來來得哩度嘅都係要檢討嘅。

我都係第一次睇!x2

xiao zhu 說...

哈,我唔係喎!我真係睇左好多次喇。最近真係好hit,我唔記得睇左四次定五次喇。

音語,服左你,咁都畀你諗到。

說...

>我都係第一次睇!

x3

咩有過咁既廣告咩?真係唔知播