/

2008年4月18日

神威賽車手

昨夜,音語和肥龍鍊左幾轉車。

龍哥不愧為GT-R高手。手起刀落,音語直落連輸三場。

到最後一場賽道是音語強項,音語以為可以破蛋無輸得咁慘,點知...

比賽可謂緊張刺激,雙方互有領前。到最後一個彎音語仲帶離幾個車位。點知龍哥在最後彎角好靚咁偷個內彎,咁就過左頭。四場贏晒,佩服!

如果大家有興趣同我地鍊番轉的話請到肥龍處登記。

8 嘉賓題字:

英倫肥龍 說...

邊係呢,我有軚盤啫...

有時間再黎多(幾)轉,仲有希望多幾個人玩啦, 熱鬧啲嘛~ ^___^

英倫肥龍 說...

我好彩因為係內彎呀.
如果係轉你果邊,就唔會係咁啦!

程音語 說...

龍哥你識走內彎咪即係你技術好囉!

說...

嘩!咁過癮?
我冇渣車好耐喇
可唔可以比我趁三點唔係度
做下臨記(臨時記者)現場直擊報導呀?

仲有!你地唔叫埋花花鍊車
係咪怕左呢個黑帶高手先?
(嘿嘿~唯恐天下不亂!)

我收到風佢以前都有架TT架喎
不過自從手車練到出神入化之後
只需要架爵士仔都可以橫掃新界d公路

btw你老婆run in左喇?

說...

頂!原來你班友仔係度講wii
等我以為你地真係出黎走返轉添

不過...嘿嘿如果係咁我都可以玩埋一份喎
因為最近買左部wii
不過好似未改機
唔知玩唔玩到既呢?

Old Cake 說...

放工去睇GAME! hehe

說...

H-game?

Old Cake 說...

#$%^&*@! hehe