/

2008年4月1日

舊愛新歡

和你相處八年後,今天終於要與你分別了。

這八年來你帶給我的歡樂,我是不會忘記的。

即使我有了新歡,但若然許可的話,我是希望可以繼續和你一起的。只可惜,我實在是負擔不來。

但,我相信我是給了你一個好的新歸屬,相信你會比跟我一起更好。

今天舊愛新歡有機會共惹一爐,不知來日還會否有此機會呢?

8 嘉賓題字:

s-pig 說...

寫緊d咩呢?? PC?

Old Cake 說...

唔知佢係唔係講緊隻狗仔或猫仔呢?

唔好唔要佢哋呀. 佢哋無依無靠好惨架! 嗚嗚...

英倫肥龍 說...

"哥乎"?

Hana 說...

講緊佢'老婆'啊!
恭喜恭喜!

係丫,我個最佳效果係107.9啊。

怒火眼睛 說...

音語應擺個二奶上黎俾大家品評下喎

程音語 說...

龍兄:係呀,”哥“我好“苦“呀!

程音語 說...

hana, 好呀,107.9, 我107.5同107.9都唔掂,仲尋覓緊最佳效果。

程音語 說...

火:呢d野緊係要收埋唔公開啦,係好朋友先同佢分享嘛!^_^