/

2007年11月19日

區議會選舉

今年區議會選舉,音語並無去投票。

先講一下本選區既情況。本區主要係三條街既一邊馬路造成,前面兩條街係傳統地區勢力,而程宅所處第三條街係所謂中產地區。

如此組合好明顯地區勢力只要無乜閃失,照顧好自己票倉就穩奪議席啦。而本區現任議員亦順理成章地漠視程宅所處一條街,將大部份資源照顧自己鄉里。

上一屆本區唔知咩事竟然有兩名立法會議員對撼,所以選舉氣氛都幾濃厚。音語由於兩名立法會議員都選唔落手,所以上屆將神聖一票投給第三名候選人。而今屆竟然得現任議員同另一位不見經傳的人出來參選,自然令音語提不起興趣投票。本來音語都有諗過投挑戰者或投廢票,但挑戰者實在太不知所謂,揀唔落手,所以音語最終三過票站不入,放棄行使神聖一票權力。

音語真係唔明點解對面街(都係比較中產)咁近會係另一選區,而隔兩條街其實相對比較遠竟然會係同一選區。事實上,音語見對面街果位議員多過本區區議員。雖然唔同區但音語有時都會幫佢拎張工作報告單張睇下,而音語亦覺得對面街議員又落力又做得野,有得揀音語一定會支持佢。

結果兩條街都係現任議員大比數勝出,可謂意料之內。

就黎又立法會補選了。兩位熱門音語都覺得揀唔落手,咁我呢一票係唔係應該投廢票算數呢?

8 嘉賓題字:

說...

>挑戰者實在太不知所謂

嗯真係好不知所謂

Hana 說...

支持投廢票!
總要大大隻字寫上:撿唔落手!

思緒不靈 說...

投廢票好過唔投呀
如果唔係將來你只可以投贊成票

程音語 說...

好! 徇眾要求, 音語一於投神聖廢票一大張!

說...

輝立有得買日股

不過我而家反而有興趣留意台灣,有冇好介紹?

程音語 說...

有米兄:

台灣緊係問大隻易同兵妹呢D專家啦!

怒火眼睛 說...

我地可以組成東區廢票聯盟喎....

程音語 說...

一(廢)票都不能少!