/

2007年11月9日

程音語晴陰雨呈陰乳

頭先一篇係玩野,呢篇先係正經。

程音語呢個名既出處其實係從天氣而來的。話說若干年前我和同事出差,可能講到無野好講掛,食飯時大家聊起天氣。當天早上放晴,中午轉陰天而晚上有雨。我便說當天的天氣是晴陰雨。講下講下,覺得幾似一個人名,自此晴陰雨便在我腦海中佔了一個席位。

時光飛逝,轉眼已到2007年。眼見很多人寫扑,而我亦想苦練中文輸入法,所以我便想到開一個扑 - 其中最重要的就是起一個好的扑名。

我有個朋友的筆名是姓程的,我覺得都不錯,所以我亦想改一個差不多的名稱。

湊巧今年五六月時又是經常時晴時陰時雨,我便想起幾年前晴陰雨這個名稱,再將它稍為改變一下,便變成程音語這個名字。滿腦子歪念頭的我,再將這名字再扭一下,便得出呈陰乳這個名來。

順帶一題,當我將程音語這名字告訴其它網友時,其中一位竟然也有差不多念頭,說: "嘩,個新名,又陰又乳,有冇鹹D呀?"

就是這樣,幾年前一段戲言,再加上機緣巧合。《程音語的晴陰雨》這個扑就誕生了。

正如我的簡介所講,我是希望這個扑可以三分天下,正經時叫程音語, 感性時叫晴陰雨, 鹹濕時叫呈陰乳。只可惜音語一來懶,二來中文不是太好,三來到現在中文輸入法仍未練熟(試過花三小時打一篇150字的短文!),所以這個扑的質量和產量都強差人意。但,我仍然會堅持寫下去的。

10 嘉賓題字:

說...

嗯~算你喇!

不過呢你頂晒攏都淨係可以做到南北對峙遮
從來都未做到三分天下
淫雨一滴都冇落過又何來三分天下呢
睇黎你要多d去私處度取下經喇

Old Cake 說...

玩野? haha
BTW, my real name is really "Old Cake". I ain't kidding with you!

火鶴 說...

我好鍾意打窿機果首「晴天陰天雨天」架

說...

hole puncher?

Old Cake 說...

鄭中基啊! 嘿嘿

桃紅三點式 說...

-->「試過花三小時打一篇150字的短文!」

本來想一腳伸鬼你出街,但見你咁有誠意,算無數啦!

怒火眼睛 說...

哈哈, 我同意易亦講, 你邊有三分天下呀~

不如, 黎緊呢篇試下勒.

程音語 說...

各位,
呢個扑攪到三腳櫈唔見左一隻腳企唔穩既主要原因,乃音語才疏學淺之故,實不能矣,非不能也。還望大家見諒。

最多揾本不文集黎抄幾段黎交數,好唔好?

英倫肥龍 說...

試過花三小時打一篇150字的短文>

咁就...不如一於三分天下寫三篇各五十字黎料啦!

易亦啱呀! 淫雨未到, 陰乳先痕 (sorry我有懶音^^)!

渣估 說...

我愛秤飲乳!!!