/

2007年10月19日

Princess 長平

據野史相傳,長平公主十六歲時,崇禎皇帝將她許配給都尉周世顯,然而婚事因為流寇的逼近而暫停。李自成攻入北京的消息傳到宮中,崇禎心灰意冷,要周皇后自裁、袁貴妃自盡,對長平公主嘆了聲:「汝何故生我家!」遂揮劍斫斷長平公主左臂。民間相傳長平公主於明亡後出家為尼,並學得一身武藝,是為獨臂神尼,並進行反清復明,收了呂四娘等人為徒。而金庸小說碧血劍的阿九和鹿鼎記中的九難亦是以此傳說的長平公主為原型。

抄完一段文入返正題先。音語認識一個網友的msn display name 是Princess 長平。她說她讀書時都學過粵劇。Princess 長平亦有俠義情懷,大情大性,然而最近遇到點麻煩,所以化身為另一惹火角色繼續闖盪江湖。

相信大部份人對長平公主認識是投過任白經典戲寶帝女花。當中香夭一幕更為經典。「落花滿天蔽月光」七個字情景交融意境一流,多一字嫌多,少一字嫌少,唐滌生中文造詣之高實在令人激節。音語有幸去年欣賞到雛鳳主演的帝女花,雖然從電視電影唱碟已經看過聽過不知幾多次,但到香夭一幕時,音語看見舞台上縐紙緩緩落下,台上龍劍笙梅雪詩落力演出時,亦不禁熱淚盈眶。

現今留傳的香夭影視版本,音語認為這個任劍輝、白雪仙在1972年為 TVB 六一八雨災籌款之夜的演出最為經典。任姐仙姐並無任何華麗的戲服襯託,亦無任何化妝造手。只是兩人站在台上,靠著她們爐火純青的曲藝和數十年合作無間的默契,如泣似訴地為災民落力演出籌款,就演出了這幕經典。




Princess 長平,你都要加油呀,大把人撐你架!另外,你又唔駛咁驚架。亂諗野盞係諗埋一邊架。除左你個扑之外,音語都有其他經Google Reader subscribe 的扑有同樣問題,失驚無神有十幾個舊post標出黎。所以我覺得應該係Blogspot.com既問題,無咁易有人hack 你架。

12 嘉賓題字:

說...

咦?咁我個個有冇事呀?

程音語 說...

亦,你咁大隻,邊個敢郁你呀?就算係電腦有bug,D bug都閃開啦!

Hana 說...

調咕咗嘅
音語你大隻好多喎
***************************
係丫我都撑長平架
長平唔使墮
長平唔使愁
長平多人撑
長平多開懷

Old Cake 說...

She has my support as well! :)

說...

haha, since when did you become an old 'bra' my friend? btw old bra has little support,
in case u wanna be a nu bra, it has absolutely no support either!
hehe >:)


關鬼事啦
d女仔同小強比夠大隻啦
見到後者又咪發軟蹄係度wewa鬼叫
所以bug唔bug呢樣野同晒屎係冇啦更既


係囉係囉佢大隻好多
不過呢雖然知道你唔係踩緊公主
不過見到你首野頭果兩句我覺得......(佢可能又要叫我去死架喇)
嘿嘿

唔好意思呢期我液液左少少

怒火眼睛 說...

講你都唔信, 住HALL時為左對抗隔離房超大聲既BEYOND, 我日日勁播落花滿天閉月光...

長平單野呢. 有你地, 無事.

Old Cake 說...

易亦,
I can be your "cup" as well if you need me! haha

桃紅三點式 說...

公主駕到...

遲咗嚟唔好意思,近排好多人自薦做駙馬,公主要逐一接見,真係好忙下。(嘻嘻)

我呢,我真係學過唱粵曲架喎,學咗兩個學期,賺咗兩個學分,最鍾意,係任白。

呢幾年,我間唔中都會陪三點媽去睇粵劇,睇粵劇有度特別,係全場觀眾都會伴唱,而且好大聲下,無人會投訴你嘈。早排鬼節,三點記得,以前都成日同媽咪落去聽曲。

由於三點媽極愛粵曲,以前會錄影低電視重播翻看又翻看,其中紫釵記同帝女花都睇到花哂,尤其紫釵記,任白版本係黑白,餅帶愈睇愈黑,直至後來出了VCD。

我自己,最鍾意,係帝女花庵遇嗰段,長平怕再被出賣,唔肯認返周世顯,「歸去歸去,我一片好心,代替觀音點破你愚情。」

另,各路英雄,我都今時今日仲係掩耳盜鈴,將單案交咗畀小雲幫辦跟進後,一直唔敢返去,好驚唔知發生咩事。

另另,送bra畀我,都無用啦,我未必記得帶架。

Blogger70th Floor 說...

我都好鐘意她倆在東華的表演

帝女花的故事
我非常動容

程音語 說...

動容故事都係聽人地既好,自己既普普通通就得啦。

程音語 說...

噢,差d唔記得要歡迎七十妹大駕光臨添,仲要補祝你新曆生日快樂同預祝你舊曆生日快樂 ^_^

xiao zhu 說...

>>動容故事都係聽人地既好,自己既普普通通就得啦。

陰雨你呢句好到肉!係真嘅。