/

2007年10月16日

無mood

已經不只一次了
扑文寫到一半
或留言差不多寫好
突然覺得無mood
便立即將它刪除

現在我的文章中
已經有四篇寫了一半autosave的存貨
尚未計已經delete了的幾篇文章

究竟
這只是一個樽頸
還是我已經無貨

15 嘉賓題字:

說...

插!

等我爆你樽啦!

程音語 說...

唉, 插黎為咩呢, 仲要爆樽添...

說...

老友做咩最近咁冇癮咁呀?
係工作定感情上出現問題?

說...

唔爆你樽你又點過呢個樽頸位呢?
個樽爆左咯咪冇樽頸位囉!
咁到時候你要幾多貨有幾多貨喇!

程音語 說...

唉,諸事不順...

Old Cake 說...

唔順就要攪到順為止啦! 照冮湖規矩,亞易爆完人樽, 係咁咦都封翻封利是比人家啦.

Hana 說...

天色不可能永遠常藍,人生也是悲喜交錯,
有苦有樂。掌握時間后鑰匙,令快樂的長
留心間,不樂的早日遺忘,就有福了。

Old Cake 說...

兵妹袋錢落你袋啦, 音語兄!

程音語 說...

花妹妹所言甚有道理. 可惜音語經常想得太多太快太會鑽牛角尖, 尚未參透真理.

又要向你學習同交學費了.

c 說...

腦便秘,哈哈
唔使愁啦,可能太多野塞住左~
好多人出黎派瀉藥俾你~
之後就可以一瀉而盡架喇!

怒火眼睛 說...

四篇之嘛, 小事小事
樽頸唔係問題, 問題係你入緊樽定出緊樽, 入樽後前無去路, 出樽後海闊天空.
祝好祝好

桃紅三點式 說...

音語保重呀,希望你快快捱過。
今年好快完,下年又有新開始架喇。

程音語 說...

多謝各位。
我諗音語係呢排食得太多死貓食滯左啫,遲d應該無乜事。

說...

要唔要學一招乾坤大挪移呀?
或者咁會食少好多死貓。

不過其實肯啃死貓
都係一d有擔當既人先啃得起
所以我都好欣賞你
特別係好似你咁關心下屬
咁好既上司出面好難搵架喇

說...

梗係你個艾瘋招人妒嫉,所以諸事不順~