/

2007年10月12日

回歸

好了,
早排小休d扑友大部份都回歸了。

咦,好似仲有一個未返黎喎...

<<號外>>
最新消息,都返黎啦! Welcome Back, yeah!

4 嘉賓題字:

xiao zhu 說...

嘿,你地玩得咁開心,以為你唔記得左我添!

講笑咋!我一早睇到你呢篇,都唔知道原來你講果個係我。多謝你嘅關心呀。

講真,我本來真係想休息耐啲架,因為呢輪真係太多嘢一齊發生,有啲頂唔順,做到想死咁滯呀。不過發覺咁樣休息對我都未必有幫助,都係順其自然、隨心隨意喇。

Old Cake 說...

大家一齊玩咪好囉! 走咩啫?

xiao zhu 說...

還是不能支持下去了。

程音語 說...

再休息下先囉,遲d再決定都唔遲,學你話齋: 順其自然、隨心隨意。