/

2009年3月17日

執左先算

話過今年會短炒為主音語真係身體力行,so far 今年已走了三轉仲好好彩三次都有錢賺。雖然在set stop loss 價方面稍有差池但始終賺少d總好過蝕鬼左去。相信個市仲會跌落去所以今後仲有機會走多幾轉。

忽然覺得咁樣做又幾似專線小巴司機,在固定路線上行走賺錢。

11 嘉賓題字:

Hana 說...

常在岸邊走哪有不濕腳?

幾時請食飯?

程音語 說...

係呀其實我都幾驚獵犬終需山上喪, 所以set 位咪鬆d寧願賺少d囉。不過都驚賺埋唔夠一鋪輸突。

請食飯要睇你幾時得閒喇。你知你係大忙人啦...

逍遙小妹 說...

恭喜你呢^^

篤篤篤撐 說...

WOW, 三轉o甘多 ?
我今年未走過ar....

程音語 說...

撐,

可惜走咁多轉都未歸本呢...

el el 說...

咁幾時請我食飯?

程音語 說...

杏仁,

我地果餐應該係慶祝4-1先啱, 你幾時得閒?要食飯你要比個聯絡辦法我先得喎!

FlyingMinx 說...

1818在$8.5時想入又無入, 現升過$10(這其實是第二次了....) 好憎自己...所以今日買了941....點睇? 音語兄?

程音語 說...

嘩Minx竟然當我係六叔咁俾面?等我又扮下野先。

招金真係無乜研究喎,不過今日升都係同美金跌令到黃金升所以佢先升。無入到唔好亂追喇,大把股票大把機會,我始終覺得寧願賺少d好過蝕左去。

941業績公佈後跌得好急,不過始終有業績支持,我估應該ok掛?你係長線定短線?不會音語始終覺得今年未有運行,所以我除左月供外都係短線為主。

又,其實你成日飛會唔會好難貼市呀?如果係真係要小心呀。 音語坐office有時開會一個上晝唔得閒返黎已經係唔同世界,何況你要飛?

FlyingMinx 說...

Ok呀!我飛八成都overnight機, 到達時剛好下午開市...hee...

程音語 說...

乜飛倫敦唔係到達已經果邊六點幾,即係香港兩點幾?出得市區香港應該收左市喎...