/

2007年7月8日

排隊

近幾日香港興排隊. 有人去排環保袋, 又有人去排波飛.

環保袋單野, 從電視見到, 有好多不滿人士, 話排左好耐都買唔到, 要求解釋.

但明明人地都話係限量版, 買唔到原因咪係賣晒囉! 仲駛乜解釋呀?

買飛單野, 則主要係足總安排失當.

在烈日當空下, 要球迷排十幾個鐘先買到飛. 新任足總主席梁孔德仲竟然講風涼話, 話排隊係球迷既代價. 相信尋日有份排隊既球迷唔爆粗小喇叭都幾奇.

足總仲話上網賣飛唔公平. 大佬, 無人叫你兩萬幾張全部上網賣架, 唔可以部分上網賣咩? 城市電腦售票網晨早都得啦!

若果話要球迷付出代價, 點解唔可以用錢解決呢? 例如早幾年Google IPO時用既 Dutch Auction 方法: 球迷出價買波飛, 足總收晒所有出價後, 就可以plot 到條demand curve, 搵到波飛demand = 波飛supply一點, 就用呢個價錢以上球迷出價賣飛咪得囉. 用錢黎解決問題應該係最唔浪費社會資源既方法.

慶幸尋日要做兄弟, 無得去排隊, 但我要對幫我排隊的J致敬. 辛苦晒啦, 飲茶我既!

0 嘉賓題字: