/

2009年4月10日

卡片

原來卡片既用途係咁大,可以做入息証明。

好,音語下次去銀行借錢都攞張卡片做入息証明先。如果銀行唔批我實向政府投訢。

又,香港真係越來越烏煙瘴氣,政府一再施政失誤,以往我地引以為豪既專業操守又越來越差,就黎無添呀。再係咁落去過多幾年分分鐘都唔可以叫做法治社會,仲衰過大陸。其實係唔係要認真考慮下移民呢?

1 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

表面上, 係副局長個人問題, 再問下去, 為什麼這樣不檢點的人可以做副局 ?為什麼入境處要驚佢地 ?
再問上去, 為什麼要搞副局長, 所得的answer, 其實就可以表面解釋為何來越烏煙瘴氣。

可是, 真正問題的源頭, 其實出在現在非臚非馬的政制:一方面又要扮有民主, 另一方面, 又有一大班可以上京篤特首背脊的特權份子可以有say, 結果要兩面討好, 一方面要派錢又唔敢對民粹出聲, 另方面又要安撫下特權份子,
所以, 公務員可以死, 局長/特權入子就唔可以死, 仲可以打橫行...