/

2008年10月31日

十月結

好耐無寫月結,但十月真係一個恐佈月份,所以要寫低留為記念。

在本月音語投資組合終於入肉。在動盪既十月音語亦試過手痕撈底,但幸得高人hana指點賺些少即刻閃,否則蝕得更甘。

長線組合七隻股份只有三隻有錢賺。雖然依然跑贏大市5%但只係表示蝕少5%, 都係蝕得好甘。幸好全部都係實力股有息派兼唔會去賭accumulator, 所以都仲可以守下。

展望黎緊大市恐怕係一浪低於一浪,即是無咁差都只會係L形橫行,急升應該無份。唯有睇下有無機會放咁些少輸少當贏,然後趁再跌重組個組合啦。不過恐怕都唔會升到一個位音語覺得值得走,所以多數都係keep住D蟹貨走唔甩了。

5 嘉賓題字:

Hana 說...

>所以多數都係keep住D貨

keep住咪啱囉(改咗啲負面字眼:)

遲啲寫個周正毅故仔你睇。

篤篤篤撐 說...

今個月先蝕入肉? 勁呀 !!!

怒火眼睛 說...

我都係keep keep 復keep keep
咪可以點呢 :D

FlyingMinx 說...

Hello,
好開心又有人講下投資, 我這個投資初哥又有地方八了......btw, just to say hi!! And I really like your name.

程音語 說...

Minx,

我都係亂咁吹咋,千其唔好亂信呀!