/

2008年9月22日

債券

見到雷曼兄弟債券出事,音語想起也買過類似產品。

應該是大概零四年的時間,當時有一隻"債券", 標榜如盈富基金掛勾,如盈富基金高於12000點每年可獲七厘息。音語膽粗粗買了五千圓美金,為期五年。如跌穿14000點利息將會減少,至大概12000點則無利息。

由於過去幾年恆生指數基本上是向上,所以音語每年都坐享七厘息。可能是發行商覺得年年付七厘息唔抵,所以舊年一過限期立即將"債券"贖回。

已經忘記此"債券"是否雷曼出品,但無論如何相信今次應該是執番身彩了。贖回後埋單計數,由於期間恆生指數上升,如果音語當年買盈富基金,計埋利息應該比買"債券"所賺更多。

音語後來發覺,此類產品,如Accumulator, ELI 等,大多是有些少甜頭俾買家,但利潤多數會有一個cap, 相反下限則是無底深潭。而且此類產品越出越複雜,音語對此類自己不太明白的產品是不會買的。

7 嘉賓題字:

篤篤篤撐 說...

無論班sales 幾努力同靚女, 我從來都睇唔明呢d結構性產品, 所以唔敢買

怕死, 有時都有好處

說...

豬兜銀行呢幾年專搵靚女經理sell呢d咁既野
仲識得摸手摸腳果種psychological既selling technique
真係定力少d都唔得惦呀

色字頭上,真係有把刀

另外我都係因為不論佢點講我都唔明, 所以唔肯買

篤篤篤撐 說...

仲識得摸手摸腳果種psychological既selling technique
>>>!!!!!
我一陣過去開個戶口sin~~~

說...

呵呵 有人唔怕死喇

程音語 說...

摸左先話唔買都係一個辦法。

篤篤篤撐 說...

摸左唔買都得

Hana 說...

學我吖嘛,淨係買實股。