/

2007年10月30日

夏令時間

靜悄悄的,歐洲地區夏令時間已經結束了,而美洲地區夏令時間亦會於今個星期後結束。若你並不是球迷或炒美股,可能你並不知道有夏令時間這樣東西。

夏令時間是一種為節約能源而人為規定地方時間的制度,在這一制度實行期間所採用的統一時間稱為“夏令時間”。一般在天亮早的夏季人為將時間提前一小時,可以使人早起早睡,減少照明量,以充分利用光照資源,從而節約照明用電。

年輕的網友可能不知道,原來香港80年代前是有實施過夏令時間的。音語尚記得,一個星期天早上當音語如常地去童軍集會,到達後只有幾位隊友在場,大家呆了一會後便出走出操場去玩,過了差不多一小時後導師及其它隊友才到場。後來音語才知道原來當天是夏令時間終結,音語早了一個小時到場。

至於為甚麼家人沒有提醒音語,恐怕已無從稽考了。

23 嘉賓題字:

Old Cake 說...

Thank you for reminding me that! hehe You guys will be 14 hours ahead of us after this weekend. :)

火鶴 說...

今年開始, 夏令時間長咗.

OC, 有無興趣賭一鋪?
如果今季NBA常規賽公牛成績好過速龍, 我落嚟請你食飯.
如果速龍成績好過公牛呢, 你上嚟請我.
好無?

怒火眼睛 說...

丫, 細個番學都有夏令時間, 不過無撥快時鐘, 只係要早半個鐘上堂, 同埋早d 放學.

撥快好似好玩d 咁

s-pig 說...

嘩你真係提供好多冷知識呀, thank you!

程音語 說...

歡迎s-pig, 其實你同小珠咩野關係架?

Old Cake 說...

好! 請食飯就請食飯. ^_^
BTW, Kobe Bryant might be coming to Bulls.

xiao zhu 說...

哈哈,我哋咪係鄉里囉,仲係好大果隻添呀!s-pig 呵!

火鶴 說...

OC,

I know, but Lakers wants Gordon, Nocioni and Deng.

However, Bulls cleared that Deng won't be included in the deal.

So, I don't think Kobe will go to Bulls.

And, I don't like Kobe, most selfish player in NBA.

Old Cake 說...

Crane,
You are right! Kobe is the most selfish player in the NBA now but he is good as a single player. I bet most of these GMs are thinking about getting Kobe at this time. Who doesn't want their team's home court to be totally filled up every single game?
Anyway, I think he will destroy Bull's locker room chemistry if he comes. hehe
Deng is safe for now unless a third team comes in the picture.

程音語 說...

喂老友們做咩騎劫呢個主題, 搞到好似體育板咁?

說...

唉,我地响香港好難先有得睇NBA架~
我已經冇睇幾年喇...

北夫人 說...

我認得s-pig個名,曾幾何時佢都留過言俾我個喎,不過佢已好似你地咁,離棄我多時...哈哈 :P

程音語 說...

喵喵,我地無離棄你喎,你個扑我都仲係每日必上喎。只不過呢排比較忙,兼且無咩靈感,所以少左留言啫。

Old Cake 說...

喵喵,
I visit your blog every single day, period! ^_^

北夫人 說...

嘻嘻,我唔係投訴,只不過掛住你地先咁講啫,其實呢排大家都好忙,全部變哂CDROM都唔奇呀,呵呵

程音語 說...

喵喵, 要保重身體呀, 唔好晚晚咁操勞"捱"壞身子, 更唔好掛住減肥唔食野喎!

野蠻郡主 說...

唔....我反而記得夏令係早左返學…每堂少五至十分鐘,冇左lunch變左個小息…一點幾二點放學!

程音語 說...

咦,似乎年輕一輩,如怒火眼睛及野蠻郡主,都無乜經歷過真正既夏令時間喎。

唉,我地真係老囉....

s-pig 說...

音語,

你個blog,都幾有趣,我鍾意睇d輕鬆又可以增長知識既既野呀...hahahaha

係呀係呀...我同小豬咪真係鄉里囉...

喵喵,

之前keep住長期忙,一排冇上你個blog,咁就變左私竇...真係喊都喊唔返...
不過我由你/其他blog友既對話,都知你依家好開心,戥你高興呀...

北夫人 說...

傻s-pig,你係舊讀者,就算遲左申請我都會批架嘛!你仲想睇我個癲扑的話就send個喵黎啦!

Carole 說...

早放學咪係我地呢一代的summer time
唔知宜家仲有冇

程音語 說...

當然仲有啦,依家連小學都全日制,都有夏令時間呢樣野囉。

Carole 說...

我地嗰陣放1時
開心到死
多成個下午玩