/

2008年1月6日

心裹有個謎

二三十年多前羅文演出呢幕音語當時都有睇過,但到今日再睇番,都係咁熱血沸騰!好正呀!

8 嘉賓題字:

Old Cake 說...

我哋要合唱呢隻至得!

說...

嗯 ~ 邊個可以帶定view cam黎錄左佢呀?

Hana 說...

咪我羅

Old Cake 說...

*&%$#@! 我自從前日睇咗個Video之後,成日諗起呢首歌呀! 撞鬼啦!!

怒火眼睛 說...

好正, 我都要影低

說...

咁到時候你要跳埋隻舞先得



叫hana同你跳喇!

我幫你地影

^_^

Old Cake 說...

係唔係羅文件背心睇到大家熱血沸騰啫? 哈哈

火鶴 說...

影低咗, 記住擺上blog度喎. 等我有得睇嘛..