/

2007年11月9日

我的名字

看到今天怒火眼睛講她名字的出處後,我終於加緊努力寫好這篇倉底存貨。

究竟程音語這個名字有甚麼典故呢?

其實一字咁簡單,程音語是我的真名。家父家母一個喜歡音樂,一個喜歡語文,所以我的名字就叫音語。

咁樣寫會唔會俾人打呢?

5 嘉賓題字:

說...

打鑊金喇

依家唔係事必要你講
你講既將會作為呈堂證供.

Old Cake 說...

"程音語是我的真名" <--- Really?

@#!$%&^*(<>?"{}|:+-

You are dead! haha

Carole 說...

我會信嫁
如果無睇你上一篇

程音語 說...

早知就唔post另一篇住啦...

Carole 說...

hm
可能得我一個咁傻
上面嗰2位都唔信

音語作為名字
也不錯