/

2007年7月29日

我愛香港

本來諗住七月收爐唔寫扑, 但最近買了夕爺新書《我所愛的香港》, 睇左最近兩集港台節目《想一想香港》, 又讀過安諾勿斯同cm既睇法, 都忍唔住答番幾句嘴.

香港有好多野係好差, 例如政策過於傾斜地產商, 攪到好多人創業做老板其實係幫業主打工, 填海填到我諗過多幾年睇怕我可以行路過海, 市民受某些保守勢力唆擺搞到好似民智未成熟咁, 藝術文化同淫褻都唔識分, 空氣又受大陸影響搞到越黎越差, 近排空氣好返d但又熱到黐Q綫, 我早幾年仲好心灰意冷, 仲諗過移民添... 但其實內心我仲係好鐘意香港既.

最記得十幾年前, 在外國讀完書返香港, 在啟德機場一踏出飛機果一刻, 雖然眼鏡立即霧化, 一入到室內又聽到兩個維修技工小黎小去媽媽聲, 但果一刻我真係感覺好親切. 終於返黎啦! 仲有千般不是, 這裏始終是我家.

有幸聽過一個香港很有名的銀行家在一個私人聚會講過, 大意係大陸銀行同香港銀行服務水平仲差好遠, 即使一個人需要一個man-day training 就可以追到香港水平, 以國企銀行幾十萬員工計, 香港十年八載之內都仲未駛驚.

當然佢一番說話係簡化左, 令聽眾容易明白, 如一個man-day training 根本就唔足夠追到香港, 同埋公司只要有到達一個 critical mass 數量的員工改變後, corporate culture 就會隨之而改變, 可急速影響其他員工, 但我諗佢想帶出一點, 就係香港而家仲有優勢, 同大陸有距離. 即使唔可以擴展, 但我地只少都要keep住呢個優勢.

大家要努力keep住呢個優勢呀.

0 嘉賓題字: