/

2010年12月31日

年結

唔經唔覺又一年了, 今年音語好懶, 在twitter 微博等地方多過update呢個仆, 呢度都已經半荒廢了...

不過既然今日係一年既結束, 咁又不如寫下今年既回顧吖...

今年家宅尚算平安, 阿嫲走左, 不過都去得幾平安, 成一百歲都算係咁了.

工作上都係一個死局, 無咩期望了...

投資方面今年都做得幾好. 簡單黎講, 今年買賣金額差不多 (net cash outflow ~= 0), 但投資組合增長14%, 跑贏恒指.

組合內今年新加823做胆,希望可以增加收息.

如果唔係音語手痕做左好多錯誤既買賣, 今年應該賺得更多, 不過音語都好心足了.

最後, 希望大家2011年一切平安順利!

2010年10月8日

中國人終於站起來了!

經過五千多年, 中國人終於站起來了!

唔係, 我地仲未成功霸佔尖閣列島, 只不過係中國終於有人攞到諾貝爾獎了!

你可能會話, 舊年高錕咪攞過囉? 但唔好搞錯, 高校長係美國人呀, 佢要交美國税架!

莫非呢個係諾貝爾委員會送俾中國後日九十九歲生日既禮物?

2010年10月5日

荒廢樂園

唔經唔覺原來已經兩個幾月無update過個blog, 但其實最近又真係無咩野好講... 唔通應該摺埋佢?

2010年7月14日

政府車

有無人可以解釋下果d醜樣既銀色野有乜用呀?好多政府車都有喎。

話時話又唔見d高官車有既?

2010年7月10日

決賽

四強音語只係估中一場,不過老實講德國發揮真係麻麻,輸波無話可說。

季軍戰繼續撐德國啦,冠軍方面,理性就緊係西班牙吖,但感性上就希望荷蘭可以贏到。

好,最後決定,都係跟八爪魚買!

2010年7月6日

四強會戰

嘩, 音語預測四強隊伍全部啱哂, 有跟既仆友應該執唔少啦, 記得請食飯!

長話短說, 音語估計決賽會係荷蘭對德國.

2010年6月30日

八強

經過四晚戰鬥, 終於產生了最後八強.

回顧音語既預測, 八強估中六隊, 都算有交代了.

八強對戰, 其中有兩場大戰都係早場, 相信球迷都好滿意.

阿根廷對德國音語都係睇高德國些少. 呢隊德國年輕力壯越打越進步, 有機攞冠軍呀.

荷蘭對巴西音語則睇高荷蘭. 今年荷蘭唔似以前咁, 非常團結, 應該有一番作為.

其餘兩場西班牙應該無問題, 加納對烏拉圭, 音語覺得烏拉圭發揮幾穩健, 可睇高半線.