/

2010年3月23日

祖國電訊一問

各位專家:

如果我要上大陸幾日,想用電話上網,有無邊款電話咭免合約可以俾我用3G或GPRS上網呀?

謝謝!

2010年3月20日

大師

在案件未審判完結前,大家唔通以為大師會自首, 道歉或講案情咩?所以記者會講左等於無講係正常既。

但記者會既作用係,轉移大家既視線,唔好再每日在大師門口等,等佢可以過得舒服d。

大家都係講左等於無講,但同早排德成局長發老脾話D記者:「我做新聞果陣時你地都未出世呀!」,大師呢招真係高幾皮。其實大師唔做局長真係浪費-至少第時都可以做教局長面對傳媒既公關啦!

2010年3月14日

本末倒置

毎當外地有地震時,我地經常睇到傳媒有以下內容:

"本港天文台錄得xx地方6.4級地震"

大佬,唔理你天文台錄唔錄到,地震都發生左啦!做乜要咁強調天文台錄唔錄到喎? 唔通你錄唔到就唔係地震咩?

2010年3月1日

跑到抽筋!

雖然感冒未清兼且跑到抽筋, 再加上天氣非常濕熱影響, 但總算完成了人生第一個半馬拉松!

由十公里升到半馬真係幾辛苦, 雖然音語已經苦綀一年但一入西隧一段真係好tough, 似乎今年一定要再加強練習量, 希望出年可以進步.