/

2009年12月31日

零九私事回顧

1. 家人尚算不錯,程家仲有新成員加入添。
2. 健康亦算正常,仲輕左十五磅。
3. 投資雖然犯左唔少錯誤,錯過唔少機會,但總算做得幾好(視乎你有幾貪心)。
4. 工作則越來越差,似乎係時候諗下應該點做。

投資年結

一年將盡,又係做年結既時候了。

經過08年既大跌,09年係豐收既一年。音語基金大升73.6%,跑贏恆生指數21.6%。

但當然,09年大市係上升,如果音語基金唔升都唔好意思話俾大家知。如果以兩年計,由08年初到09年尾,音語基金基本上無升跌, 而相對同期恆生指數則下跌21.3%。

但雖然如此,音語回顧09年投資,整體來講可以話係失敗。

音語基金可以跑贏大市主要原因係(1)大笨象絶地反彈,供股果批揸到依家跑贏大市;(2)音語年中增持貴金屬亦大升。但年內音語其他策略基本上係完全失敗。

記得音語年初講過,今年策略係保留實力,累積財富,短炒取利,而其中既關鍵係短炒取利。音語在短炒方面簡直係失敗。

年初音語想從波幅中取利,所以曾經短炒股票。當中最輝煌成績係在三月初全年最低價一萬一千點當日入市-不過可惜係萬三點左右就放了...

在IPO短炒方面音語今年投機左八隻,當中有賺有蝕埋單計數只係微利,大部分利潤都俾銀行食哂... 不過最最失敗方面係timing。相信音語既tweet友都知道音語timing失敗既慘劇同損失既巨大,d傷心野都唔想再提了...

總括黎講零九年成績雖然比上(如Hana)不足但比下有餘,零八年做義工零九年勉強總算賺多一年人工。展望二零一零投資組合現有股份都唔會郁,不過在短炒set上賺價方面希望可以做好d,唔好咁容易就被knock out。 同時亦希望有機會投資組合內增加新能源及內房兩類股份,使組合可以跑賺大市更多。

最後總結,投資場上過山車唔怕坐,最緊要終點比起點高,happy 2010 trading!

2009年12月12日

有今生無來世

今日音語親身目睹一件相信有生之年都未必有機會再遇到既偉大場面。

面對大日本皇軍既強力轟炸,香港隊沉著應戰,終於在主場三萬多球迷支持下,十二碼擊敗對手, 有史以來第一次,恐怕都係最後一次,在大型比賽奪得冠軍!

無錯,對手並唔係國家一隊,但始終要得到冠軍係需要連番惡戰,絕對得來不易!

香港好波!We are the Champions!

2009年12月11日

香港加油!

嘩香港今次真係勁, 在大東亞運動會四強擊敗金正日隊, 決賽將會同大日本決一高下.

唔係長他人志氣, 大日本真係一隊好強既對手, 尤其佢地竟然在賽前苦練三分波, 相信佢地既遠射會好有把握. 香港隊真係要打醒十二分精神呀!

音語仲係到揾緊波飛, 唔知邊位仲有免費波飛呢? 音語真係好想入場睇睇香港隊創造"轉"奇一刻呀! (係呀, 應該讀"轉"奇, 唔係"全"奇呀!)

香港加油! Hong Kong Add Oil!

2009年12月8日

咁快就自滿?

憎突叟: "東亞運動會剛剛開始了,我們看到香港人一鼓作氣,做出了這麼多的成績,是值得人驕傲的。我們到目前為止,我今早出來時有六個金牌,二十幾個獎牌,我很相信我們繼續比賽下去,會得到其他的獎牌。我們香港人一定要走在一起,為我們的運動員打氣,令他們一鼓作氣,做出一個好好的佳績,藉東亞運動會整個的表現來提升國際地位。"

憎突叟應該係想講英文既proud of. 其實呢個情形應該用自豪, 鼓舞等詞語比較合適. 如果唔識唔該睇多d書, 學好d中文先啦!

2009年12月4日

創造傳奇一刻

仲有一日, 就係一個全香港人等左好耐,空前絕後,有今生無來世既日子,東亞運既開幕!

好多人或者會問,究竟香港有無能力辦咁大型既運動會呀?音語可以好肯定咁話比大家聽,We are ready!

唔信?睇下啦,你睇日本隊既訓練場地幾正?











咦,睇真d呢隊係日本足球隊喎,唔通佢地苦練三分球, 單檔及人釘人等戰術在足球場上用?勁喎!

大型運動會又點可以少得大會主題曲呢?為左紀念呢個歷史性既時刻,不如大家一齊跟住唱東亞運既主題曲吖!




東亞運超人

主唱:尹光
作曲:古曲
填詞:梁建邦
編曲:麥皓輪

講起亞運呀 人馬出眾 靈舍耍家 
乒乓波我最叻 訓身拉波 馬林亦怕 
玩波我最強悍 我踢波灌籃都會入 
連環射正 包冇撻Q 側身西到個波都斜 

燒搶去射野 平日放飛劍 夠我準咩 
烏蠅都嚇到扯 對準一飛 佢成PET野
短跑無話難度 我追巴士 都幾咁辣 
唔停站 我飛撲追車 飛身追到衫都斜 

去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
睇D好野 睇D好野 睇D好野 

講起亞運呀 人馬出眾 靈舍耍家 
高空跳水 有郭晶晶 我黎目及下 
Super丹既強項 佢左手殺波 攞你命 
姚明勁到 渣漢堡包 
單手爆籃 認真正 

燒搶去射野 平日放飛劍 夠我準咩 
烏蠅都嚇到扯 對準一飛 佢成PET野
玩波我最強悍 我踢波灌籃都會入 
連環射正 包冇撻Q 側身西到個波都斜 

去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
去香港 睇東亞運 夠晒YEAH 笑騎騎 
睇D好野 睇D好野 睇D好野

哭股喪

原來見財化水, 賺少左係可以比真金白銀蝕入肉傷好多, 好多...

雖則係有微利, 同時音語亦都好明白唔係你財唔入你袋呢個道理, 但今次一時做錯决定真係好傷好傷好傷好傷好傷, 鳴鳴鳴鳴鳴...

希望可以吸取教訓, 下次唔好再犯啦...

2009年12月1日

吉列的咀咒

三大國際體育明星為吉列公司拍攝既廣告, 相信大家都睇過了.

最近三大巨星都不知何故發生意外.

先有亨利犯手球被世人指為騙子, 再有活士涉嫌婚外情兼炒車, 早兩日連費達拿都爆冷輸波俾迪維丹高...

睇黎掂親吉列都有d危險喎... 死火啦, 音語都有用吉列產品喎, 會唔會都受牽連呀?