/

2009年8月31日

分子料理

今日偷聽到以下對話:

女: 喂電視飲食節目介紹分子料理幾得意喎, 不如我地揾日去試下吖.
男: 好呀, 就今晚樓下齋鋪啦.
女: 乜齋鋪有分子料理咩?
男: 緊係有, d齋鹵味整到好似真鹵味咁樣味道, 咪同分子料理既原理差唔多! 計我話其實鬼佬係抄我地中國人既.
女: ......

2009年8月22日

內有家鬼

車公真係應驗, 政府真係內有家鬼!

行政會議一早已經通過調低高級公務員工資。 但工聯會會長兼行政會議成員鄭耀棠竟然公開同政府唱反調, 表明不同意高級公務員減薪。 已往一直奉行既集體負責制, 睇怕已經早已不存在。

音語諗大家呢個時候都出黎抽水既原因係政府無能, 大家都想同佢d衰野畫清界線。 但身為行政會議成員即係政府內部核心, 應該幫政府。 作出決定後,大家都要尊重和維護決定。 今次鄭耀棠咁樣做即係唔跟大隊, 既然同政府意見相左, 理應好似2003年田北俊因決定不支持二十三條的草案三讀,辭去行政會議成員職位。

如果佢唔肯辭職, 憎突手應該發揮強勢炒左佢。不過音語就唔信佢真係咁有吉屎喇...

2009年8月12日

反網絡暴力宣言

反網絡暴力宣言
—————————————————–

互聯網是自由媒介,所有網民都享有言論和思想自由,不容干涉。
思想和言論自由,是香港社會的基石。網上網下,我輩都有責任好好維護這個權利。
反對一切防礙網絡自由的行為,包括:
壓制甚至禁止反對意見
利用軟/硬手段,甚至恐嚇,去令反對聲音消失。
本人對網絡暴力行為深表遺憾,故貼此宣言,希望網上的言論自由和人身安全,得到保障。

—————————————————–

正如怒眼及燒豬講, 停唔停仆一星期唔重要(實情音語近期多數twitter搞到個仆都半荒廢...) 但重點係個精神. 網絡欺凌經常發生, 無論你去欺凌人個理由有幾充份, 欺凌就係欺凌, 唔啱就係唔啱。

2009年8月3日

16年後

1993年



















2009年


















頭髮竟然濃密左,除左帶假髮外仲有乜野好方法?