/

2008年11月18日

獅子山隧道

記得在音語還是小孩子的古代,沙田還是一個剛開發的衛星城市。去沙田是一件很大的事情。

當時音語因為有親戚搬到沙田,所以音語都有和家人到沙田去。

當時經過獅子山隧道又長又耐,記得爺爺看著手表,然後對我說:「隧道要差不多五分鐘才過完。」

到了長大後,音語駕車過隧道時,大概只需兩分鐘左右便過完。唔同現今的車真的比以前快咁多?

終於今日音語相信又從推輪解開另一個疑團了。

據今日生果報報導,獅子山隧道二號原來1978年才通車。相信當年和爺爺坐巴士時是1977年,因為單管雙線行車,所以限速不是70km/h而是50km/h。噢,不對,當年還是用英制,應該是30m/h。

據報隧道全長1.42公里,如需五分鐘通過,巴士時速應該是17km/h。看來還是太慢。但相信當年車程並不是五分鐘正,可能是四分多,而單管雙程如果多巴士通過的話,車速應該不會太快。所以音語的推輪應該正確。

2008年11月14日

King Kong

又一個童年疑團終於解開了!

音語記得大約30年前睇過 King Kong 呢部電影。電影內容已經唔記得了,但音語記得最尾一幕,King Kong 從康樂大廈跌落黎,跌到隔黎郵政總局而死。

但返查記錄,1976年版King Kong 係在已故既世貿中心 World Trade Center 跌落黎。而最舊1933年版則在帝國大廈 Empire State Building 跌落黎,兩部片都唔係在香港拍攝。

但音語真係清清楚楚記得康樂大廈D圓形窗同跌爛郵政總局呢一幕喎,點解呢?

終於,呢個三十年既疑團今日在上網中無意解開喇!

原來當年音語睇既並唔係外國版King Kong, 而係邵氏出品,必屬佳片既猩猩王!

呢部片原來係邵氏參照1976年King Kong而拍攝,耗資800萬,仲專程去印度取景及邀請日本特撮精英作指導,可謂誠意可嘉。 所搭建既香港街道,尤其係最尾一幕康樂大廈同郵政總局,難怪音語念念不忘啦!

有興趣網友可以到以下 youtube chip 觀賞此套經典電影,特別要留意從7分30秒開始猩猩王爬上康樂大廈呢一幕經典呀!

http://hk.youtube.com/watch?sdig=1&v=KHGUtIAjtoA

最後一提,以下係猩猩王既trailer. 以前D電影片頭露點一D問題都無,相比依家比盲光社D人亂咁攪,似乎香港真係民智越來越閉塞了....

2008年11月6日

本末倒至

在屈銀紙及慢拎的收銀處,收銀員常常會介紹一些特價貨品給顧客。目的是希望顧客在買所需東西後在花少許錢買些本來不會買的物品。

這種銷售手法似乎很有效,所以特價貨品越放越多。但貨品越放越多的後果是越放越檻。

例如今日音雨到屈銀紙買兩排香口膠,收銀員竟然問:「先生有無興趣買焗油用品呀?今日特價$299咋!」

兩排香口膠十幾蚊,竟然要搭單買$299焗油用品呀?誇唔誇d呀?太本末倒至了....