/

2008年2月19日

夢境裏的時間和現實的不同。

試過很多次音語睡到一半突然驚醒,隱若覺得夢裏過了很長的時間;但一看鬧鐘,原來只是過了半個小時。

很多時音語也會胡思亂想,這一睡究竟會不會醒?若然一睡不起,那音語是否應該死撐不要睡著呢?

音語還記得, 小學四年級開學的第一天,音語帶著睡眼惺鬆上學時,曾經想過是不是還在睡夢中尚未起床。若然是這樣的話,那現在究竟是夢中還是現實呢?

想下想下,音語想到有點莊周蝴蝶的意味。或者音語是有點累,想得太遠了。

然而,當遇到不高興事時,最重要的是不要鑽牛角尖。睡醒了又是新的開始,總會苦盡甘來的。

2008年2月18日

校際音樂節

在遙遠的一個小城,這一天是校際音樂節比賽。孩子代表學校參加比賽。

孩子十分喜歡彈琴。每天都自動自覺練琴。為了這次比賽,孩子更加緊訓練。和上次比賽比較,孩子的確有進步。

這天有五十多個參賽者,但水準非常參差:有些拍子全錯,有些音調不準,更有些竟然可彈高八度。在這群參賽者中,孩子明顯鶴立雞群。

最後孩子的努力沒有白費,順利奪取冠軍。

父親十分高興孩子可以得到冠軍。雖然奪冠是有點時勢做英雄:若然對手強頑,孩子是未必會得到冠軍的。但父親最感到欣慰的,是孩子為了比賽而肯付出努力。雖然現實社會付出幾多未必會得到幾多,但曾經付出過,至少都對得起自己。





後記:這是程音語的晴陰雨第一百篇。湊巧可寫這題目,實屬天意。

2008年2月17日

迷信

雖然好似好白痴,但有時想唔迷信都唔得。

音語發覺當我每次見到某樣野時,都會有不幸降臨。

本來呢d野應該係無乜科學跟據,但當一而再,再而三,同樣結果發生十幾次,你想唔迷信都唔得。

情況就好似買大細連開十鋪大,咁你仲敢唔敢買細?

有無人可以教我點樣破解呢個魔咒呀?

不過諗真d其實所謂科學跟據係乜呢?

好似有d科學家話飲㗎啡有害,但有d就話有益,個個都成大堆研究報告好似好有科學跟據,咁信邊個好呢?

會唔會其實音語既魔咒表面上雖然無乜跟據但其實係有,只不過係人類未領略到呢?即係好似蝴蝶效應咁呢?

無論點都好,都係呢句,有無人可以教我點樣破解呢個魔咒呀?

2008年2月14日

情人節

情人節是一個商業味很濃厚的"節日"。

如果公司多女仔而大部份都有收花的話,若果你無花收壓力都幾大。

音語今日非常繁忙,唔係太多覺公司好多人收花(一兩個卦,真係無乜留意...)

但今日音語竟然收到三粒朱古力仲有一件餅!真係喜出望外!

需知道日本女仔係習慣於情人節送朱古力比鍾意既男仔。如果男仔係有意思的話係會在三月十四回禮。

咁音語係唔係好威呢?

實情係,音語收到朱古力之中兩粒係同事大圍送比全公司男男女女既,件餅就係散水餅。

淨番一粒朱古力就真係淨係送俾音語架,都算巴閉卦?

咁究竟係邊個咁好淨係請音語食朱古力呢?

答案就係油站入油個呀嬸囉,仲有coupon送添呀,係咪好正呢?

2008年2月11日

oh no

網上世界真係乜到有... 音語竟然搵到個廣告....

救....命....

2008年2月8日

新年

人越大,就越覺得新年氣氛越黎越薄弱。

以前細個過年都會偷雞燒下炮仗,出街十間鋪頭九間都休息(仲要係休好多日添),報紙又收爐初三先出番,跟屋企人拜年都會拜到新十五,但依家呢?

炮仗?好耐無玩又無聽到人玩了;休息?好多鋪頭初一都開門喇;報紙?初一都照出啦(仲要係大吉利是擺鹹相頭版都唔知搏乜);拜年?初五都返工啦仲邊有時間呢?

之但係雖然越黎無新年氣氛,但有一樣野到今時今日一過年就出現黎應下節,就係賀年廣告啦。

以前煙草商每年都有一個好大堆頭好好睇既賀年廣告,但自從香港禁止賣香煙廣告後,我地已經好耐無得睇呢d高質素大堆頭廣告啦。不過我地仲有得睇d賀年分類小廣告。

呢類廣告通想都係得幾秒鐘,主畫面係一個靜止畫面,有賀年音樂襯托在背景,然後報幕員會讀出公司名稱及祝福語;亦有一類比得起錢既客戶會拍一段短片令到個廣告無咁寡。

唔知點解,今年音語經常見到一個某強積金既賀年廣告。主畫面係三個人,中間一個老外左右兩個四眼唐人,相信係該公司既高層。一開始係老外講「kung hei fat choi」,然後左右兩位講左段大概係XX強積金公司祝各位客戶新年快樂既祝福語。要注意既係,一路講三位高層係一路打恭作揖架!(當然係淨係上半身兩隻手郁而無彎腰啦)

音語心諗,拍呢個廣告究竟為乜呢?如果係為左同客戶講祝福語,老實講音語睇左六七次都唔記得間公司名,可想而知呢類廣告既效力有幾強;再加上如果我係你強積金客戶既話老實講我真係識你地三個高層係老鼠(又幾應節喎 ^_^ )音語認為呢個廣告既主要目的可能係要滿足高層既上鏡欲。原來強績金d服務費收咁高係咁樣浪費用架啦。

呢類廣告由於數量太多兼個個差唔多所以都幾難入腦。但以下呢個可謂係呢類廣告既經典。做左十幾二十年都年年播返都得。



簡單直接。到Point應節。多一個字嫌多少一個字嫌少。掂。

(後記:嘩啱啱出完呢個post竟然於本扑左手面既Google Ad見到果間強積金公司廣告,救命呀!)

2008年2月5日

師爺

公司有位師爺。

師爺是公司老臣子,在蔽公司工作十多年,經驗豐富,善於揣摩大老闆心意。亦有同事稱他為世界仔。

師爺有兩個強項,分別是射波及邀功。

射波者,卸膊也。

師爺的卸膊可謂全方位。向上(自己傾唔掂數/唔想做就幫老細安排和別人開會)橫向(和同級同事開會恃熟賣熟指其他同事做事而自己「做協調工作」)及向下(自己應該做的事不做而委派下屬去做)均達到爐火純青。

至於邀功方面,最近音語不幸中招。話說一次跟大老闆匯報業績時,由於音語和師爺的老細講得一舊舊關係,師爺即時把握機會打斷老細,自行跟大老闆解釋。

本來這樣做其實無可厚非。但問題是師爺是拿著音語預備的文件跟大老闆解釋去邀功。

只可惜文件不是師爺預備,令到師爺解釋錯誤,最終都要音語出馬才解清大老闆疑問。經此一事,音語相信大老闆會覺得我們這組人準備不足及非常混亂。

看來下次匯報時音語都要小心自己的文件外洩及更加詳細地brief老細了。

2008年2月4日

立春

時光飛逝,不經不覺,繼半年前寫立秋後,今日已經係立春了。

踏入立春其實係一年之開始,在此音語向眾扑友拜個早年,祝大家鼠年進步,身體健康,步步高陞,心想事成,豬籠入水,學業進步,蜜運成功!(以上祝福語麻煩大家對號入坐)

適逢今日又係年廿八,大家幾得要洗邋遢,洗晒d唔好野然後去過一個美好既鼠年呀!