/

2007年12月31日

07大事回顧及08展望

眨下眼一年又過去了。雖然音語覺得過年其實只是just another day,無乜特別,但都應下節寫下回顧及展望來為加07年畫個句號:

自身方面,07年都算過得去。其中最高興係認識到一眾扑友/網友,更有幸與其中部份扑友見過面。想不到音語一把年紀到此年頭都形可以結交咁多新朋友,可謂喜出望外。不過想唔認老都唔得囉,因為我估年紀輕d既扑友音語分分鐘生得你出(如果當年衰十一)... 在此音語一定要多謝眾扑友錯愛包容小弟。希望08年大家有更多交流。

健康方面亦不過不失,小病是福。年中雖然曾經懷疑自己身患絕症,但託賴只是一場虛驚。但08年仍然要繼續減肥大計了,例如玩多d Wii Fit...

工作方面亦是不過不失。到此年頭音語都算看破了,大升職應該無份(亦唔想升左之後做死)安安穩穩等出糧有時其實都唔算太差,但如有機會音語都想跳下槽比d新挑戰自己既...

投資方面可謂大有斬穫。雖然犯了無數錯誤但總括來計都可拋離大市,主要係因為好運氣買中狂升股票。08年音語估計大市將非常反覆大上大落(而且落比上多),如果有今年一半成積都飲得杯落了。

本扑方面,連這篇計07年開扑七個月寫了83篇。不過就越寫越少,由最初月寫17-8篇跌到近幾月得番10篇唔夠。希望08年可以繼續寫下去。對於寫作音語雖然中文唔好, 但希望繼續寫下去。不過真係要練好d倉頡輸入法先得。

最後都要老套d祝各位扑友忘記過去的種種不好,汲取自己的成功經驗,然後08會更好!

唔知08第一砲寫乜好呢?

5 嘉賓題字:

桃紅三點式 說...

「年中雖然曾經懷疑自己身患絕症,但託賴只是一場虛驚。」

嘩,嚇死人咩,大吉利是,新一人身體健康!

程音語 說...

託賴,託賴。

Hana 說...

祝新年快樂!一帆風順!

Old Cake 說...

音語兄,
老餅祝你身體健康!

英倫肥龍 說...

祝你08年資金流入, 脂肪溜走啦!
同埋身體健康呀!